Van gewoon bikinispul is dat zeg maar.
Niet dat ik van plan ben om te gaan zwemmen, maar misschien een keertje als ik op vakantie ben ofzo..
Moderator: Moderafo's
Gewoon doen natuurlijk! Niemand die op je let hoor.. Ga maar eens opt strand al die mensen bekijken, iedereen doet 't toch gewoon!? Kheb t ook een tijd gehad dat ik geen bikini aan durfde, maar nu heb ik lak aan anderen. Heerlijk! Nix buik in houden, kga toch zeker voor mn eigen plezier naar het strand.
marina87 schreef:Aragorn schreef:Jullie dames zijn eigenlijk best triest.. who cares of je bovenbenen of buik wat dikker zijn dan het zogenaamde ideaal..![]()
Wat is een tankini eigenlijk?
Een bikini waar ook de bovenste helft van je buik bedekt is/ een badpak waar een stuk tussen uit is.
Smurffie schreef:marina87 schreef:Aragorn schreef:Jullie dames zijn eigenlijk best triest.. who cares of je bovenbenen of buik wat dikker zijn dan het zogenaamde ideaal..![]()
Wat is een tankini eigenlijk?
Een bikini waar ook de bovenste helft van je buik bedekt is/ een badpak waar een stuk tussen uit is.
Gewoon topje met een broekjeDat was trouwens een prima overgangsfase van badpak naar bikini, ik mocht geen bikini destijds, en wel een tankini. Maar goed, een tankini of bikini maakt dan ook niet meer uit
Smurffie schreef:Gewoon doen natuurlijk! Niemand die op je let hoor.. Ga maar eens opt strand al die mensen bekijken, iedereen doet 't toch gewoon!? Kheb t ook een tijd gehad dat ik geen bikini aan durfde, maar nu heb ik lak aan anderen. Heerlijk! Nix buik in houden, kga toch zeker voor mn eigen plezier naar het strand.
Grijns
Jannoek schreef:
de eerste drie kilo's zijn er af!(en ik moet nog ongesteld worden ook, dus...
)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten