Ik vroeg me zo eens af, hoe staat het eigenlijk met het respecteren en accepteren van onze mede broeders en zusters/jongens en meisjes?
Zo ook op dit forum, waar je toch heel wat 'verschillende' gelovigen kunt 'ontmoeten'
Moderator: Moderafo's
froske schreef:kwa respect en acceptatie vind ik vooral het voorbeeld van PKN en HHK mensen schrikbarend.
Je hoofd omdraaien voor mensen die naar een andere kerk toe zijn gegaan. Direct contact verbreken omdat de andere de keuze heeft gemaakt om in de PKN te blijven. Ik vind dit verschrikkelijk en snap niet waarom sommige christenen zo met elkaar om kunnen gaan!
Wat wil ik ermee, nou het zou opzich al fijn zijn dat je er over na denkt.LeChat schreef:Wat wil je met dit topic, André? Dat is mij niet helemaal duidelijk, zo zal toch niemand zeggen dat hij of zij anderen niet respecteert o.i.d.?
André schreef:Wat wil ik ermee, nou het zou opzich al fijn zijn dat je er over na denkt.LeChat schreef:Wat wil je met dit topic, André? Dat is mij niet helemaal duidelijk, zo zal toch niemand zeggen dat hij of zij anderen niet respecteert o.i.d.?
Ik vind de reacties wel redelijk gaan over wat ik dr van in mn gedachten had/heb.
simone schreef:Ik vind het ook leuk om met andere christenen te praten. Omdat ik het niet met ze eens ben wil dat nog niet zeggen dat ik ze niet respecteer!
Een stevige discussie op zijn tijd is leuk, maar daarbij moet er wel respect voor elkaar zijn en voor elkaars mening.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten