Is er trouwens enig verband tussen de popmuziekavond(-discussie) en het sluiten van de concerttopics?
Moderator: Moderafo's
Elbert schreef:Iedereen is "innocent until proven otherwise".
Collateral schreef:Maar is het inderdaad niet een beetje hypocriet om de profsporttopics (wielrennen en voetbal) wel gewoon open te laten? Of mag het wel on-refo zijn als er moderators aan meedoen?![]()
Is er trouwens enig verband tussen de popmuziekavond(-discussie) en het sluiten van de concerttopics?
Marnix schreef:Elbert schreef:Iedereen is "innocent until proven otherwise".
Broeder, ik denk dat de achterban zich hier niet in zal kunnen vinden, we zijn allen schuldig!
Hij was een verwerpelijke Vrijmetselaar, een tijd-gelovige, een Godloochenaar een een (tilt)Bij mijn weten maakte Mozart wel christelijke muziek.
Ja, ik vind dat wat botsen..henkie schreef: "alles wat niet door een mod weggehaald wordt, valt onder die noemer"
Mocht je ooit mod worden dan mag jij meebeslissen. Vooralsnog bepaal je helegaar niets. jaknikken
elbert schreef:Raido schreef:Koel... daar mogen dus ook geen Mozart concerten getipt wordenelbert schreef:Zie hierzo.
Bij mijn weten maakte Mozart wel christelijke muziek.
Jullie zijn netjes refo opgevoed dus je voelt prima aan wat wel en niet kan.
Veel concerten die genoemd worden, passen niet bij de achterban van Refoweb (ze zullen er nooit komen) en geregeld komen er groepen en festivals voorbij waar we niet achter kunnen staan. Voor promotie van deze concerten is geen plaats op dit forum.
Om wat voorbeelden te noemen: Pinkpop, Pukkelpop (met de onvolprezen DJ Hell), HIM, Lowlands en Rock Werchter. En dan hebben we het niet eens over de concerten op zich. Ik zou ze bepaald niet aanraden. Dat wordt alleen wel impliciet gedaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten