TheKeimpe schreef:Tussen serieus en slow-chat gaapt een gat.
Wat bedoel ik: tussen allerlei flauwe spelletjes, voor als je je verveelt, staat een prachtig fototopic. Dat fototopic biedt ruimte voor humor en uitwijden, maar staat toch nog hoger dan een spelletje.
In de rubriek relaties wordt heerlijk over baby's gekletst, sommigen zien dit aan voor slow-chat, gelukkig is het daar nog niet naartoe gemikt, maar dit gaat in de richting van het foto-topic, dat is waar.
Dus mijn voorstel: onder het kopje off-topic, komt een rubriek: semi-serieus (of met een mooiere naam, maar die weet ik nog niet) en daar kunnen dergelijke topics naar toe.
Hear, hear
Ik ben het er helemaal mee eens, en heb al eens iets van deze strekking geopperd, maar dan plan werd vrij subiet afgeschoten met de mededeling dat je zelf bepaalt wat je leest en op welk topic je klikt.
Ik zie ook wel gat in een sectie voor de wat serieuzere slowchat (foto-topics, dingen die uit de serieuze fora verbannen worden, topics met een helder onderwerp) en een gedeelte voor de echt notoire slowchat (welke kleur is jouw linkersok, hoeveel kilometer heb jij vandaag gelopen/fiets/treind/kropen etcetera).
Ik kan zo snel niet terugvinden waar ik het idee destijds geopperd heb, maar dat werd niet bepaald met gejuich ontvangen
[edit]
Dat was dus in
[Archief] discussie Slow Chat Hoe verder te gaan.. Ik zou zeggen, anti-flamewar-shield aan, en lezen maar