Berichtdoor cornelis » 10 jun 2006 18:45
Hallo.
Daar ben ik nog een keer.
Ik ben het helemaal met Pol eens.
Wat maakt het uit,wanneer Jezus komt.
Inderdaad,sterven is God ontmoeten,
En de Eeuwigheid is soms dichter bij,dan we ons misschien vermoeden.
Ook zijn we weg gebruikers en hoeveel doden vallen er niet in het verkeer.
En ook al rij je nog zo goed,het maakt niets uit.
Mijn enige broer ging 14 September 2001 s,morgens gewoon weg,naar zijn werk.
Hij was vrachtwagenchaufeur,en overleed s,middags vanwege een frontale botsing met twee vrachtwagens.
Hij was zo verminkt,dat ik hem niet meer kon zien.
Ook meegemaakt,het was 30 april zo,n 15 jaar terug.
Onze buurvrouw kwam even langs,om te vragen of ik ze naar de dokter wilde brengen,nee zei mijn vrouw wij bellen de dokter,en voor die er was ,was ze al dood.
Ik zou het iedereen wel toe willen schreeuwen,a,u,b, wees bereid om U Heiland te ontmoeten,want niet iedereen krijg een voorbereidingstijd.
Voor je het weet is het te laat.
Eens was er een gevaarlijke klus te doen in het verzet,tijdens de 2de wereldoorlog,toen vroeg de lieider ;jongens is het goed met Boven?
En dat geld nog altijd,eens is het te laat,nu is het nog de heerlijke tijd van Gods Genade,nog is er tijd om te gaan naar Golgotha,waar de Here Jezus alles,maar dan ook alles heeft volbracht.
En weer a.u.b.Stel de Heiland niet teleur,maar laat ieder,die ze zich nog niet zeker is van haar of zijn behoud vluchten in het gebed tot Jezus,en geef je helemaal aan Hem over,dan zal het ook eeuwig goed zijn,wanneer Hij dan ook komt of wanneer we moeten sterven voor beide geld:Wees bereid om u Heiland te ontmoeten.
Pol,dit is niet voor jou persoonlijk bedoeld hoor,maar ik hoop zo,dat geen mens onbereid de komst des HEREN tegemoed gaat of het sterven zonder de Here Jezus.
Dit wilde ik weer even kwijt met vr gr Cornelis.