Moderator: Moderafo's
Leilah schreef:Ik kan jullie allemaal een spastische darm aanradenGegarandeerd gewichtsverlies
Gerdien B. schreef:Ik vraag me wel is af of het niet te veel door gaat naar perfectie. (uitgezonderd een aantal personen hier die het doen voor hun gezondheid) Alles moet perfect op gewicht, de perfecte maat e.d. Wat is perfect?
Je bent goed zoals je bent.
Kijk als je blieft uit want voor je het weet ben je de rest van je leven altijd bezig met je gewicht, je eten e.d. Dat komt elke dag dan weer terug. Elke dag weer die gedachtegang: als ik dit eet word ik wel weer zwaarder! Laat ik dit nu maar overslaan want anders zit ik straks niet meer op mijn streef gewicht. Als we nu dit eten dan eet ik morgen wel weer dat en dan moet het goed komen
Dit is soms vreselijk vermoeiend kan ik je verzekeren!!
Gerdien B. schreef:Dit is soms vreselijk vermoeiend kan ik je verzekeren!!
MrSokkie schreef:Leilah schreef:Ik kan jullie allemaal een spastische darm aanradenGegarandeerd gewichtsverlies
Mijn sportinstructeur vertelde dat hij per dag 5000 kcal moet eten, (het dubbele van wat een normale man eet) om in ieder geval niet af te vallen. Zijn lijf vraagt zo veel brandstof dat als hij niet uitkijkt zijn zo moeizaam opgebouwde spieren gewoon weer worden afgebroken. Sinds hij weer les geeft is hij zo al 5 kilo spier kwijtgeraakt. Hij drinkt nu op ons aanraden chocomel per pak (900 kcal/liter).![]()
Die gewichtsschommelingen waar iedereen het over heeft is vaak alleen maar vocht. Daar zou ik me inderdaad niet al te druk om maken.
MrSokkie schreef: Hij drinkt nu op ons aanraden chocomel per pak (900 kcal/liter).![]()
MrSokkie schreef:Leilah schreef:... en de weegschaal geeft 44,5 kilo aan. Zó licht hoef ik nou ook weer niet te zijn
Of, zoals we dat bij ons thuis noemen, nog even en we kunnen met je volleyballen.![]()
Maar serieus. Wat een vervelende situatie zeg, ik hoop dat je snel opknapt!
Sterkte
Funlover schreef:MrSokkie schreef:Leilah schreef:... en de weegschaal geeft 44,5 kilo aan. Zó licht hoef ik nou ook weer niet te zijn
Of, zoals we dat bij ons thuis noemen, nog even en we kunnen met je volleyballen.![]()
Maar serieus. Wat een vervelende situatie zeg, ik hoop dat je snel opknapt!
Sterkte
Eej Sterkte Leil, je bent al vrij iel!! Hopen dat het weer goed gaat komen.....!!! Kan me voorstellen dat het vreselijk slopend is!!
Psst MrSokkie wij hebben het altijd over vasthouden bij windkracht 5, anders waai je weg
Funlover schreef:Ik vind het altijd leuk gezegd: je bent mooi zoals je bent en goed zoals je bent. Mensen raadde mij ook altijd af om te lijnen. Maar ik weet zeker dat je goed voor je lichaam moet zorgen. En als jij als 'kruis' hebt dat je niet alles kan eten, en je doe thet wel en je komt er van aan. Dan ga je niet 'goed' om met je lichaam. Dus dat gaat er bij mij echt niet in. Een gezond lichaam is gewoon goed. En een betere levensstijl is voor niemand verkeerd....! Ik kijk er niemand op aan als je goed mee leven kan....! Maar ik heb respect voor mensen die voor een gezonde levensstijl gaan....!
Mijn moeder zegt altijd, de ene heeft puisten, de andere een zwakke arm, de ander kan niet goed lopen, de ander is snel moe, en de ene kan niet alles eten omdat je er dan dikker van wordt. Je moet gewoon accepteren wat je hebt en er zo goed mogelijk mee omgaan....!
Maar het is idd vreselijk moeilijk en het wekt veel frustraties op. "Maar je bent goed zoals je bent" en "God heeft je toch zo geschapen?" dat vind ik dooddoeners...!! God heeft mij idd zo geschapen, en ik moet goed op mijn lichaam passen en als ik dan net ff wat dikker wordt van bepaalde dingen, moet ik daar mee leren leven.
Acire schreef:Je ziet er wel heel slank uit... Op je trouwjurkfoto viel me dat ook op. Dan is op eten letten toch niet nodig?
Acire schreef:Je ziet er wel heel slank uit... Op je trouwjurkfoto viel me dat ook op. Dan is op eten letten toch niet nodig?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten