Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Aragorn schreef:Lalage schreef:Hoe kan het nou zijn dat jullie vinden dat iemand dubbelzinnige dingen zegt, terwijl diegene dat zelf niet door heeft?
Het enige eventueel dubbelzinnige dat ik gezien heb was 'poesje' in het seksuele fantasie-topic, maar dat is iets anders dan het topic waar de Grote Sluit-Race mee begon vandaag.
Dan moet je Poesje maar vragen om een andere nickname te nemen
Lalage schreef:Aragorn schreef:Lalage schreef:Hoe kan het nou zijn dat jullie vinden dat iemand dubbelzinnige dingen zegt, terwijl diegene dat zelf niet door heeft?
Het enige eventueel dubbelzinnige dat ik gezien heb was 'poesje' in het seksuele fantasie-topic, maar dat is iets anders dan het topic waar de Grote Sluit-Race mee begon vandaag.
Dan moet je Poesje maar vragen om een andere nickname te nemen
Floefloe schreef:Misschien zit er een klein verschil tussen de waarden en normen die de moderators aanhangen en die van forumleden? En misschien worden een aantal topics daarom gesloten? En misschien hebben die moderators een punt als ze van mening zijn dat er zo af en toe een topic is waarbij het de vraag is of dat topic op Refoweb thuis hoort? En misschien is het handig om de mening van de moderators voor de verandering maar te respecteren?
jip_86 schreef:Wat mij eigenlijk een beetje ergert is dat ik overal BJ zie rondhangen waar er topics gesloten worden. Terwijl hij daar meestal niet eens de primaire moderator is. Als het dan blijkbaar is besloten door meerdere moderators waarom moet jij het dan sluiten? Laat gewoon diegene het doen die daar vermeld staat als moderator. Bij mij werkt het in ieder geval een hoop ergernis als telkens dezelfde persoon topics loopt te sluiten.
mystery schreef:Er wordt heel gauw dubbelzinnig gepraat door enkele posters. Het ondergoedtopic lijkt mij niet nodig op een forum. Het topic van seksuele fantasieen is een topic dat roept om dubbelzinnigheid. Het heeft niks met taboe te maken, het heeft meer met het beleid te maken. Refoweb is geen forum als een ander forum.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten