Marry schreef:Acire schreef:Kweet niet hoelang je verkering hebt... Kheb wel eens gelezen, en ook ervaren, dat rond 9 maanden of iets later een periode in je relatie kan komen waarin je meer ruzie hebt met elkaar. De verliefdheid is een stuk voorbij, en dingen die je irriteren komen boven. En, tegen die tijd durf je dat ook beter te zeggen was mijn ervaring. Maar..wees gerust. het gaat weer over.
Als je nu bv 2 jaar een relatie hebt, tja, dan lijkt het me wel iets om hard over te denken en hard aan te werken. Want leuk lijkt het me niet!!!
Sterkte ermee! en niet teveel zorgen maken. Steek je energie maar liever in andere dingen:)
Wow....thanx ik had nie gedacht dat ik er ook zo over kan denke! Ik heb nu 8mnd verkering.....duzzz zoals jij zegt/aanraad zal ik mijn energie maar in andere dingen steken!
Hmm... trouwens! Ik ben het boek 'een huwelijk vol liefde' aan het lezen, van Ed Wheat. Tis beetje Amerikaans, maar verder een goed boek. Niet alles is nu al toepasbaar, omdat je nog verkering hebt, en het gaat over een huwelijk, maar ik merk wel dat ik ervan leer.
Misschien is dit nog een tip voor je. Ga eens actief op zoek naar de positieve punten van je vriend, en vertel aan hem hoe blij je daar mee bent;)