vriend vertelt iets wat ik niet zo leuk vind

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 07 jun 2006 08:20

Maxima schreef:Ik kan ook niet doen van, ' niks aan de hand joh. Niks bijzonders.'

Waarom niet, het is toch ook niks bijzonders?

Het lijkt me dat een normaal iemand het niet doet.

Hier moet je wel een beetje uitkijken met hoe je je uitdrukt want hier help je je vriend (en jezelf) echt niet mee. Trouwens, wat is normaal? Normaal is gedrag naar de norm, en de norm is wat de meerderheid doet, meer niet. Het lijkt me als je dit niet normaal vind, dat je maar weinig normale mensen zult vinden in Nederland.

Ik denk juist dat het heel normaal is, niet specifiek dit voorbeeld, maar een beetje experimenteren en dingen doen uit nieuwsgierigheid die je later niet meer zou doen. Heb jij nooit dingen gedaan of gedacht om een keer uit te proberen? (retorische vraag, geen antwoord vereist). Ik in ieder geval wel.

Dat de maatschappij een bepaalde norm probeert op te leggen wil niet zeggen dat afwijken van die norm niet normaal is. (begrijp je hem nog?)
Ik hoef geen voorbeelden, maar ik weet zeker dat heel veel (zo niet alle) mensen hier wel eens dingen hebben gedaan, of dingen gedacht die ze nu als "onwenselijk" bestempelen. Misschien wel zo veel mensen dat het "normaal" wordt.

Ik begrijp ook wel dat je niet nu al je gevoelens uit kan zetten "omdat iemand op internet dingen heeft uitgelegd", maar misschien is het wel iets om over na te denken en met je vriend over te praten. Sterkte

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 07 jun 2006 08:44

Aragorn schreef:
Lalage schreef:Ik kan me wel voorstellen dat hij dat in een maffe bui 's zou proberen.

Inderdaad, volgens mij heeft elke jongen dat weleens gedaan. Toch? 8-[

In ieder geval is het niks om je druk over te maken. :) Ik begrijp ook niet echt waarom je vriend het zo erg zou vinden.

Vroeger, héél vroeger :D las ik de tina, en in één nummer stond er een top-10 van jongensgeheimen. Daar stond zo bij dat jongens stiekem een bh pastten, of lipstick opdeden omdat zij wel eens wilden weten hoe dat was.

Ik kan mij best voorstellen dat je vriend zich hier voor schaamt, maar eigenlijk is het zo raar nog niet. Het meerendeel van de gewone hetro seksuele niet-gestoorde jongens heeft hier mee geëxpirimenteerd.
Dus, dat.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 07 jun 2006 09:34

Ik zou proberen het naast je neer te leggen. Hij vertrouwd je genoeg om dit te vertellen, dat zegt al heel wat (zie ook het positieve er van in dus). En, hij geeft aan dit niet meer te willen doen oid, ik zou me er niet meer druk om maken :)

Sterkte ermee.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 07 jun 2006 10:12

Ja, dat zou ik je ook als advies geven: leg het naast je neer.
Wat is er ernstig aan dat jou vriend dat gedaan heeft?
Ik vind het heel normaal dat ie dat gedaan heeft.
Mijn vriend zal dat ook ooit weleens gedaan hebben en als ie dat niet gedaan heeft,
heb ik het wel bij hem gedaan :wink: Das gewoon grappig...vind ik dan.... :roll: :lol:
Afbeelding

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 07 jun 2006 10:24

Ik denk ook dat de schaamte ervoor nu een veel groter probleem is dan het daadwerkelijke verkleedpartijtje toen.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 jun 2006 14:43

Iedereen doet wel een keer wat stoms... waar die later spijt van heeft en zich voor schaamt...

Hij wil het nu niet meer toch? Das mooi... en hij heeft zoiets wel aan jou verteld.... wat ik vind getuigen van veel lef en veel vertrouwen in jou... zoiets zou ik niet zomaar durven vertellen.

Van fouten kan men leren, bekijk het van de positief kan... en als jullie nog eens trouwen weet je in ieder geval dat ie geen moeite met de sluiting van jou BH gaat krijgen :P
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 07 jun 2006 16:46

Maxima schreef:Ik kan ook niet doen van, ' niks aan de hand joh. Niks bijzonders.'

Waarom niet? Ik zal het iig echt niet erg vinden

Lalage schreef:Ik kan me wel voorstellen dat hij dat in een maffe bui 's zou proberen.

Ik ook! Tis toch maf! 8)
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Maxima
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Maxima » 07 jun 2006 17:06

Marnix schreef:Iedereen doet wel een keer wat stoms... waar die later spijt van heeft en zich voor schaamt...

Hij wil het nu niet meer toch? Das mooi... en hij heeft zoiets wel aan jou verteld.... wat ik vind getuigen van veel lef en veel vertrouwen in jou... zoiets zou ik niet zomaar durven vertellen.

Van fouten kan men leren, bekijk het van de positief kan... en als jullie nog eens trouwen weet je in ieder geval dat ie geen moeite met de sluiting van jou BH gaat krijgen :P
:P

Dank je wel (allemaal). Ik ben blij dat ik het hier kwijt kon.
Ik kijk er nu wel weer anders tegen aan. Zat gisteren echt even in een dip.
Toch denk ik niet dat het met een maffe bui te maken had, want anders had hij zich niet hoeven te schamen. Had hij het dan ook niet persee hoeven zeggen.

Liefs mij

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 07 jun 2006 17:25

Maxima schreef:Toch denk ik niet dat het met een maffe bui te maken had, want anders had hij zich niet hoeven te schamen. Had hij het dan ook niet persee hoeven zeggen.

Mwa, iedereen doet volgens mij wel eens iets waarvan hij achteraf zegt wat stom dat ik dat gedaan heb. Toch?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 jun 2006 17:41

Maxima schreef:
Marnix schreef:Iedereen doet wel een keer wat stoms... waar die later spijt van heeft en zich voor schaamt...

Toch denk ik niet dat het met een maffe bui te maken had, want anders had hij zich niet hoeven te schamen. Had hij het dan ook niet persee hoeven zeggen.

Liefs mij

Stel dat het niet in een zogenaamde 'maffe bui' was, dan zou het dus geweest moeten zijn omdat hij bepaalde vrouwelijke dingen eens wilde proberen ofzo? En als dat zo is, wat dan nog?

Ik begrijp niet helemaal waarom je het erg zou vinden, dat heb je volgens mij ook nog niet gezegd.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 jun 2006 20:01

Maxima schreef:

Liefs mij

:)

Kan me voorstellen dat je het een beetje raar vindt en er een "dippie" van krijgt... je verwacht zoiets niet... maar jongens doen wel vaker rare dingen als ze jong zijn en een beetje dingen willen ontdekken enzo :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

marc05
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor marc05 » 07 jun 2006 20:29

Maxima schreef:

Liefs mij

Toevallig pas wat over gelezen op een ander forum. Dat komt meer voor hoor dat jongens het leuk vinden om bijvoorbeeld vaak met een bh aan te slapen. Zo bijzonder is die vriend van je dus niet.

Er zijn echt wel gekkere dingen die door anderen worden gedaan. Goed om er samen over te praten, waarom ook niet, maar maak er geen probleem van.

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 07 jun 2006 21:00

MissF schreef:Ach, is het niet gewoon zo dat mannen zich stoer voordoen, maar eigenlijk allemaal wel eens willen voelen hoe het is om vrouw te zijn? ;)
Op dabar is het elk jaar weer zo, er zijn bijna altijd meer meiden in een team dan mannen, en altijd weer doet minimaal 1 man op een keer een vrouwen shirt + bh aan en showt dit even stoer voor al die meiden ;)

ik wou net zeggen dat bij ons met E&R de jongens het ook het leukst vinden om als Katrein (voor de niet kinderen onder ons, de wederhelft van Jan Klaasen) verkleed over de camping te gaan.
When I kneel before You, them I'm defying gravity

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 08 jun 2006 05:30

Het is toch ook vreemd? Meiden kunnen als ze willen wel met een broek aan (okee, niet in alle kringen), dikke kisten aan de voeten, haar kort en honkbalpet op naar sporten als worstelen of boksen, maar zodra een jongen eens een rok aan wil of naar ballet is dat meteen taboe.

Meiden leven in een hele eigen wereld met eigen bladen, eigen kleren en allerlei extra meuk waar jongens alleen maar naar kunnen kijken en niet aan mogen komen, als een kat die achter het raam zit en alleen naar de vogeltjes buiten kan kijken.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 08 jun 2006 07:52

MrSokkie schreef:Het is toch ook vreemd? Meiden kunnen als ze willen wel met een broek aan (okee, niet in alle kringen), dikke kisten aan de voeten, haar kort en honkbalpet op naar sporten als worstelen of boksen, maar zodra een jongen eens een rok aan wil of naar ballet is dat meteen taboe.

Meiden leven in een hele eigen wereld met eigen bladen, eigen kleren en allerlei extra meuk waar jongens alleen maar naar kunnen kijken en niet aan mogen komen, als een kat die achter het raam zit en alleen naar de vogeltjes buiten kan kijken.

Ah, daar heb ik met Arargon over gefilosofeerd :mrgreen: (Make-up voor mannen is overigens steeds meer in opkomst)

Hoewel, als een vrouw zich te mannelijk gedraagt, wordt ze meestal niet als erg aantrekkelijk beschouwd. Maar inderdaad, men vraagt zich niet gelijk af of ze wel helemaal gezond in haar hoofd is i.t.t. een man die een jurkje aan wil.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Terug naar “Archief”