Nog even iets.
Ik lees diverse keren dat kleding er niet toe doet.
Wat vinden jullie dan van de volgende stelling?
Je kleding(stijl) is een afspiegeling van je innerlijk
Moderator: Moderafo's
Neuh, dat hoeft niet, vaker een afspiegeling van de vrienden die je hebt, de muziek die je luisterd en de subcultuur waarin je zit. Het cliché voorbeeld ben ik misschien. Qua karakter zou ik dagelijks in het zwart moeten gaan, qua muziek ook al, qua subcultuur (reformatorisch) ook al en qua vrienden grotendeels toch doe ik dit totaal niet.Je kleding(stijl) is een afspiegeling van je innerlijk
PeterD schreef:pol schreef:Goed zo Marnix, jij hebt hem ook door.
Als jij PeterD je gelukkig voelt met "collegestyle" achtige dames om je heen, mij best. Alleen die dames moeten niet met het opgestoken vingertje naar oncollegestyle-achtige dames wijzen.
Ik kraak jou mening echt niet af. Ik heb het idee dat jij behoudend ben en dat mag. Maar je moet je eigen niet gelijk aangevallen voelen en dat idee heb ik soms als ik je topics lees. En dat hoeft natuurlijk niet, tenminste ik wil hier niemand afkraken of onderuit halen.
Respect to all
Sorry hoor pol, maar ik voel me absoluut niet aangevallen. Waar ik op reageerde was het feit dat jouw post bij mij overkwam als een wijzend vingertje met een afkeurend knikkend hoofd er boven. Dát is nou net waar ik een hekel aan heb. En dat werkt 2 kanten op! Dus zowel van de rokdragers naar de broekdragers, maar ook andersom.
Wullimpie schreef:pol schreef:maar alles goed en wel: hoe krijgen we de huidige gedachtengang van het refovolk omgeturnd? ipv knotjes, vlechtjes en een rok, een broek met gewoon loshangend haar?
Waar is dat nodig voor dan??
Wullimpie schreef:pol schreef:maar alles goed en wel: hoe krijgen we de huidige gedachtengang van het refovolk omgeturnd? ipv knotjes, vlechtjes en een rok, een broek met gewoon loshangend haar?
PeterD schreef:Wullimpie schreef:pol schreef:maar alles goed en wel: hoe krijgen we de huidige gedachtengang van het refovolk omgeturnd? ipv knotjes, vlechtjes en een rok, een broek met gewoon loshangend haar?
Even eerst lezen Wullimpie, ik heb daar ook op gereageerd, en pol heeft uitgebreid antwoord gegeven.
PeterD schreef:Nog even iets.
MissF schreef:PeterD schreef:Nog even iets.
Mwah, dat hoeft niet echt denk ik
Ik heb ontzettend verschillende kledingstijlen.
Als ik me opeens even slank voel, trek ik mn enige minirokje aan dat ik heb, en ben ik even een half 'sletje'
Soms heb ik zin in een rok, en ben ik opeens een kakker
Soms scheelt het me allemaal niks en zie ik er gewoon, alledaags uit...
Haha, misschien is dat wisselvallige JUIST mn karakter.... hmm....daar ga ik eens even over nadenken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten