jongen betaalt alles?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 mei 2006 18:39

ja dat wordt lastig denk ik.

Lalage, het bevalt heel goed, ik vind het heerlijk om bij mijn mannetje te zijn. Bovendien ben ik degene die het best voor hem kan zorgen, ik ben niet voor niets zijn moeder.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Pucca
Mineur
Mineur

Berichtdoor Pucca » 30 mei 2006 19:06

hmm... ik heb geen verkering ofzo, maar de keren dat ik uit ben geweest met een jongen, kwam het er meestal wel op neer dat de jongen alles betaalde.

Ik vind dat zelf heel rottig, en wil dan meebetalen enzo, maar dan wordt het geld al snel van tafel geveegd en teruggegeven. Dan moeten ze het zelf maar weten hoor!

O ja, bij mijn laatste date had ik een soort deal:
hij betaalde het eten, en ik zou een stickertje voor hem kopen. Leuk hoor, zo'n nijntjesticker... 't Is maar wat je er voor over hebt ;-)
Verblijd je in de Here!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 mei 2006 21:41

haha... ach als je van je schuldgevoel af wil wil ik wel een keer met je wat drinken en dan betaal jij gewoon alles :P
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 mei 2006 21:52

Marnix schreef:haha... ach als je van je schuldgevoel af wil wil ik wel een keer met je wat drinken en dan betaal jij gewoon alles :P

Nobele held! |:)|

*biedt zich ook aan* 8-[

André

Berichtdoor André » 30 mei 2006 21:59

Aragorn schreef:*biedt zich ook aan* 8-[
Student!, of is dat geen scheldwoord in dezen? €)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 mei 2006 22:01

Nee, een geuzennaam! 8)

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 31 mei 2006 07:32

Mijn vriendin krijgt gewoon wat van mij, en de ene keer betaal ik en de andere keer zij, de derde keer doen we het samen.
What a wonderfull girl!!

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 31 mei 2006 12:33

Pucca schreef:hmm... ik heb geen verkering ofzo, maar de keren dat ik uit ben geweest met een jongen, kwam het er meestal wel op neer dat de jongen alles betaalde.

Ik vind dat zelf heel rottig, en wil dan meebetalen enzo, maar dan wordt het geld al snel van tafel geveegd en teruggegeven. Dan moeten ze het zelf maar weten hoor!

hij betaalde het eten, en ik zou een stickertje voor hem kopen. Leuk hoor, zo'n nijntjesticker... 't Is maar wat je er voor over hebt ;-)

Dat is toch weer heel anders.
Als je meid mee uitneemt ga je d'r niet laten betalen.
Bij een verkering vind ik dat het van 2 kanten moet komen.
Als 1 van de 2 een baan heeft en de ander niet zou het wat mij betreft wel wat mogen verschillen maar het is volkomen normaal dat het van 2 kanten komt.

Wij doen het net als peentje...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 31 mei 2006 12:39

ahuibers schreef:Als je meid mee uitneemt ga je d'r niet laten betalen.

En als zij een jongen mee uitneemt, gaat ze hem niet laten betalen.

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 31 mei 2006 13:44

samen de afwas doen daarna dan een optie ? ;)
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 mei 2006 14:13

Aragorn schreef:Nee, een geuzennaam! 8)

Hehe ik zag je reaktie tijdig want ik dacht precies hetzelfde. Great minds think alike... dat is wel weer duidelijk ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 mei 2006 14:25

ahuibers schreef:
Pucca schreef:hmm... ik heb geen verkering ofzo, maar de keren dat ik uit ben geweest met een jongen, kwam het er meestal wel op neer dat de jongen alles betaalde.

Waarom zou je dan niet allebei de helft betalen dan? :)
Als je iemand echt specifiek uitnodigt is het wel logisch dat je betaalt... maar waarom nodigen meisjes jongens dan nooit uit en moet dat altijd andersom gebeuren? :)

Jongens zijn altijd meer geld kwijt aan meisjes dan andersom... en dat past niet bij de emancipatie :D

André

Berichtdoor André » 31 mei 2006 14:31

Marnix schreef:
ahuibers schreef:

Waarom zou je dan niet allebei de helft betalen dan? :)
Als je iemand echt specifiek uitnodigt is het wel logisch dat je betaalt... maar waarom nodigen meisjes jongens dan nooit uit en moet dat altijd andersom gebeuren? :)

Jongens zijn altijd meer geld kwijt aan meisjes dan andersom... en dat past niet bij de emancipatie :D
Vrouwen zijn soms selectief verlegen denk ik. :)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 mei 2006 14:35

Oost-Indisch geëmancipeerd.

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 31 mei 2006 14:51

Of jongens geven de meiden weinig ruimte om hun geemancipeerde aanbod te accepteren...
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Terug naar “Archief”