ja dat wordt lastig denk ik.
Lalage, het bevalt heel goed, ik vind het heerlijk om bij mijn mannetje te zijn. Bovendien ben ik degene die het best voor hem kan zorgen, ik ben niet voor niets zijn moeder.
Moderator: Moderafo's
Pucca schreef:hmm... ik heb geen verkering ofzo, maar de keren dat ik uit ben geweest met een jongen, kwam het er meestal wel op neer dat de jongen alles betaalde.
Ik vind dat zelf heel rottig, en wil dan meebetalen enzo, maar dan wordt het geld al snel van tafel geveegd en teruggegeven. Dan moeten ze het zelf maar weten hoor!
O ja, bij mijn laatste date had ik een soort deal:
hij betaalde het eten, en ik zou een stickertje voor hem kopen. Leuk hoor, zo'n nijntjesticker... 't Is maar wat je er voor over hebt
Aragorn schreef:Nee, een geuzennaam!
ahuibers schreef:Pucca schreef:hmm... ik heb geen verkering ofzo, maar de keren dat ik uit ben geweest met een jongen, kwam het er meestal wel op neer dat de jongen alles betaalde.
Ik vind dat zelf heel rottig, en wil dan meebetalen enzo, maar dan wordt het geld al snel van tafel geveegd en teruggegeven. Dan moeten ze het zelf maar weten hoor!
hij betaalde het eten, en ik zou een stickertje voor hem kopen. Leuk hoor, zo'n nijntjesticker... 't Is maar wat je er voor over hebt
Dat is toch weer heel anders.
Als je meid mee uitneemt ga je d'r niet laten betalen.
Vrouwen zijn soms selectief verlegen denk ik.Marnix schreef:ahuibers schreef:Pucca schreef:hmm... ik heb geen verkering ofzo, maar de keren dat ik uit ben geweest met een jongen, kwam het er meestal wel op neer dat de jongen alles betaalde.
Dat is toch weer heel anders.
Als je meid mee uitneemt ga je d'r niet laten betalen.
Waarom zou je dan niet allebei de helft betalen dan?
Als je iemand echt specifiek uitnodigt is het wel logisch dat je betaalt... maar waarom nodigen meisjes jongens dan nooit uit en moet dat altijd andersom gebeuren?
Jongens zijn altijd meer geld kwijt aan meisjes dan andersom... en dat past niet bij de emancipatie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten