Moderator: Moderafo's
salty schreef:Ik kan begrijpen dat die lappen tekst niet erg duidelijk overkomen,ik heb het ih kort proberen uit te leggen, maar wie er meer wil van weten kunnen alsnog engelse tekst na checken en zelf onderzoeken.
![]()
maar misschien vinden jullie dit idd niet zo interressant , maar argumenten zijn er dus zeker wel te vinden ! ook in de oude joodse geschriften , en als je al een diepgaand gesprek krijgt , is dit wel de basis om te kunnen geloven dat" Jezus God is".
salty schreef:Er bestaat ook een boekje van
Dr Ibn Malik el- Jamil over parallellen in de Koran en Jezus in the gospel van John
Het bestaat in het Engels tesamen met het arabisch, naaast elkaar waarin de Godheid van Jezus aan de orde komt, een heel interressant boekje.
May God bless you !
salty schreef:@Yael
ja! een arabier die opgrond van de Quran wil uitleggen dat Yeshua ook God is. Ik kreeg dit boekje onlangs in handen , ik weet niet of het in nederland in de winkels ligt, mochten mensen interresses hebben waar en hoe je het kunt krijgen dan wil ik wel eens navraag doen......
Heb je overigens een leuke tijd in Israel >?
Waarom dan zo "tolerant" en "krampachtig" gaan lopen doen? Als die moslim zich gekwetst voelt omdat JIJ iets gelooft, dan is dat zijn probleem, en niet het jouwe. JIJ hebt een boodschap, en daar kan je dan een heel ingewikkelde lezing van maken om er maar voor te zorgen dat je geen vlieg kwaad doet, maar is dat de bedoeling?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten