Moderator: Moderafo's
Corine schreef:Maar wel makkelijk als je een discussie spuug en spuugzat ben..
Corine schreef:Maar wel makkelijk als je een discussie spuug en spuugzat ben..
Aragorn schreef:Corine schreef:Maar wel makkelijk als je een discussie spuug en spuugzat ben..
Helemaal niet makkelijk, want dan zul je zien dat ze later er gewoon weer op terugkomen terwijl ze eerder al toegegeven hadden. Als je een discussie zat bent kun je toch ook gewoon het erbij laten zonder dat één van beiden toegeeft?
Aragorn schreef:Corine schreef:Maar wel makkelijk als je een discussie spuug en spuugzat ben..
Helemaal niet makkelijk, want dan zul je zien dat ze later er gewoon weer op terugkomen terwijl ze eerder al toegegeven hadden. Als je een discussie zat bent kun je toch ook gewoon het erbij laten zonder dat één van beiden toegeeft?
Othello schreef:Aragorn schreef:Corine schreef:Maar wel makkelijk als je een discussie spuug en spuugzat ben..
Wat als je nu een partner hebt die niet kan slapen als een meningsverschil niet is uitgepraat?
hermanmulder schreef:Aragorn schreef:Corine schreef:Maar wel makkelijk als je een discussie spuug en spuugzat ben..
Hoe doe je dat...? gewoon weglopen ofzo..
Othello schreef:Wat als je nu een partner hebt die niet kan slapen als een meningsverschil niet is uitgepraat?![]()
Aragorn schreef:Hoe dan?
"Liefje, ik geloof zeker dat je intenties zuiver en goed zijn, maar ik ben er helaas nog niet in geslaagd de redelijke consequenties daarvan helemaal de mijne te maken en denk dat we er derhalve goed aan doen dit heerlijke gesprek op te schorten en elkander op zoete wijze te beminnen tot ik tot betere inzichten ben gekomen.", oid?
André schreef:Zo van: mijn inzichten zijn sowieso beter, maar ik kan je nu nog even niet overtuigen.Aragorn schreef:tot ik tot betere inzichten ben gekomen.
Haha ik denk dat ze zo'n reactie zeker kan waarderen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten