Moderator: Moderafo's
André schreef:Wat wel bijzonder van belang is dat je als 1 'front' naar de kinderen bent, beetje consequent enzo.leclerc schreef:Ik vind dat een geloofsopvoeding of whatever voor het kind het pakkie an is voor beide echtelieden alsook het elkaar scherp houden op dit soort zaken.
Verstandig standpunt, mm dat beetje i c m consequent is meer een soort 'spreektaal' van mij, moet je ff overheen lezen.leclerc schreef:Beetje en consequent is natuurlijk een tegenstelling.
Persoonlijk let ik er altijd op dat als ik het niet eens ben met mijn vrouw dat ik dat niet bespreek waar de kinders bij zijn.
Lalage schreef:Overigens, Borkdude is geen autofreak, wel vegetarier en heeft een hekel aan voetbal *lucky me*Hij houdt wel van bier
Vonkie schreef:Mijn vader is veel makkelijker als mijn moeder. Als ik iets niet mocht ging/ga () het eerst aan mijn moeder vragen, die zei nee. Ging ik het aan mijn vader vragen die zei ja. Weer terug naar je moeder, Mamma van pa mag het wel!! Dus mocht ik het toch wel. Over bepaalde (belangrijke) dingen zitten ze ook wel heel erg op een lijn. Dat vind ik wel heel erg belangrijk! Geeft ook iets stabiels aan het gezin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten