Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Zenk
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Zenk » 18 mei 2006 13:44

Katlheen schreef:@zenk: met dank aan geenstijl.nl....?

Haha, idd. Ik vroeg me al af hoe lang de eerste herkenning op zich zou laten wachten :wink:
vergeet het korreltje zout niet

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 18 mei 2006 16:32

Heel duidelijk is wel dat vrouwen bemoeizuchtige wezens zijn.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 18 mei 2006 17:33

parsifal schreef:Heel duidelijk is wel dat vrouwen bemoeizuchtige wezens zijn.

Wil je dit argument even onderbouwen asjeblieft?? Ik voel me als vrouw nu wel een beejte aangevallen natuurlijk :wink: 8) !!

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 18 mei 2006 17:52

Waar bemoei je je dan ook mee, als vrouw zijnde? Ziehier het voorbeeld! :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 18 mei 2006 18:17

parsifal schreef:Heel duidelijk is wel dat vrouwen bemoeizuchtige wezens zijn.

gezien het aantal postings in deze mannenrubriek inderdaad 8)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 18 mei 2006 20:02

mannenhumor :roll:

vrouwens bemoeizuchtig? tja, kdenk het wel, maar ik denk dat heel veel mannen het niet zouden redden zonder de bemoeizucht van hun/een vrouw.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 mei 2006 20:07

vrouwens bemoeizuchtig? tja, kdenk het wel, maar ik denk dat heel veel mannen het niet zouden redden zonder de bemoeizucht van hun/een vrouw.

Dáár heb je een punt idd |:)|

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 18 mei 2006 20:57

Ach nee, ik red het zonder ook wel. Het blijft nog even vrij gezellig bij mij. :wink:

André

Berichtdoor André » 18 mei 2006 21:58

leclerc schreef:Ik vind dat een geloofsopvoeding of whatever voor het kind het pakkie an is voor beide echtelieden alsook het elkaar scherp houden op dit soort zaken.
Wat wel bijzonder van belang is dat je als 1 'front' naar de kinderen bent, beetje consequent enzo.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 18 mei 2006 22:31

rosekapje schreef:mannenhumor :roll:

typisch een vrouwenuitspraak :) en zoals het een man betaamt: geef ze (de vrouw) maar gelijk want dan ben je ervan af 8)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 18 mei 2006 22:53

Helemaal niet offtopic! Ik vind het wel degelijk een mannenzaak. Want Smurffie, het zijn meestal de mannen die de gebruiksaanwijzing laten liggen. En ik kan het weten..

André

Berichtdoor André » 18 mei 2006 22:54

columbus schreef:
rosekapje schreef:mannenhumor :roll:

typisch een vrouwenuitspraak :) en zoals het een man betaamt: geef ze (de vrouw) maar gelijk want dan ben je ervan af 8)
Fijn dat er smileys omheen staan anders ging ik ff serieus met je in discussie als mede broeder enzo;/
Hoe was het ook alweer in een relatie moet je onderhoud plegen en niet de weg van de minste weerstand kiezen? 8)

André

Berichtdoor André » 18 mei 2006 22:59

Corine schreef:Helemaal niet offtopic! Ik vind het wel degelijk een mannenzaak. Want Smurffie, het zijn meestal de mannen die de gebruiksaanwijzing laten liggen. En ik kan het weten..
Dat is waar, bij de buren is het gras altijd groener. 8)
Maar het vervelende is, dat je dan alleen naar de positieve dingen van de ander kijkt, van, och kijk toch eens wat hij dat leuk doet (wandelen met de kids ofzo) ondertussen kan het een [vul maar iets in] van een vent zijn.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 18 mei 2006 23:03

André schreef:
Corine schreef:Helemaal niet offtopic! Ik vind het wel degelijk een mannenzaak. Want Smurffie, het zijn meestal de mannen die de gebruiksaanwijzing laten liggen. En ik kan het weten..
Maar het vervelende is, dat je dan alleen naar de positieve dingen van de ander kijkt, van, och kijk toch eens wat hij dat leuk doet (wandelen met de kids ofzo) ondertussen kan het een [vul maar iets in] van een vent zijn.

Ik weet zeker dat mijn buurman óók de gebruiksaanwijzing voor het laatst bewaard 8)
En ik zie verder genoeg positieve dingen in 'de man' hoor. Ik ben al lang dankbaar dat ik zélf die gebruiksaanwijzing niet in hoef te kijken.. :mrgreen:

smurfin
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor smurfin » 18 mei 2006 23:38

Corine schreef:
André schreef:

Ik weet zeker dat mijn buurman óók de gebruiksaanwijzing voor het laatst bewaard 8)
En ik zie verder genoeg positieve dingen in 'de man' hoor. Ik ben al lang dankbaar dat ik zélf die gebruiksaanwijzing niet in hoef te kijken.. :mrgreen:

het is toch juist een úitdaging om een gebruiksaanwijzing ook echt te gebruiken? 8)
het leven is geen appeltaart

Terug naar “Archief”