Katlheen schreef:@zenk: met dank aan geenstijl.nl....?
Haha, idd. Ik vroeg me al af hoe lang de eerste herkenning op zich zou laten wachten

Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:mannenhumor![]()
vrouwens bemoeizuchtig? tja, kdenk het wel, maar ik denk dat heel veel mannen het niet zouden redden zonder de bemoeizucht van hun/een vrouw.
Fijn dat er smileys omheen staan anders ging ik ff serieus met je in discussie als mede broeder enzo;/columbus schreef:rosekapje schreef:mannenhumor![]()
vrouwens bemoeizuchtig? tja, kdenk het wel, maar ik denk dat heel veel mannen het niet zouden redden zonder de bemoeizucht van hun/een vrouw.
typisch een vrouwenuitspraaken zoals het een man betaamt: geef ze (de vrouw) maar gelijk want dan ben je ervan af
Dat is waar, bij de buren is het gras altijd groener.Corine schreef:Helemaal niet offtopic! Ik vind het wel degelijk een mannenzaak. Want Smurffie, het zijn meestal de mannen die de gebruiksaanwijzing laten liggen. En ik kan het weten..
André schreef:Dat is waar, bij de buren is het gras altijd groener.Corine schreef:Helemaal niet offtopic! Ik vind het wel degelijk een mannenzaak. Want Smurffie, het zijn meestal de mannen die de gebruiksaanwijzing laten liggen. En ik kan het weten..![]()
Maar het vervelende is, dat je dan alleen naar de positieve dingen van de ander kijkt, van, och kijk toch eens wat hij dat leuk doet (wandelen met de kids ofzo) ondertussen kan het een [vul maar iets in] van een vent zijn.
Corine schreef:André schreef:Dat is waar, bij de buren is het gras altijd groener.Corine schreef:Helemaal niet offtopic! Ik vind het wel degelijk een mannenzaak. Want Smurffie, het zijn meestal de mannen die de gebruiksaanwijzing laten liggen. En ik kan het weten..![]()
Maar het vervelende is, dat je dan alleen naar de positieve dingen van de ander kijkt, van, och kijk toch eens wat hij dat leuk doet (wandelen met de kids ofzo) ondertussen kan het een [vul maar iets in] van een vent zijn.
Ik weet zeker dat mijn buurman óók de gebruiksaanwijzing voor het laatst bewaard![]()
En ik zie verder genoeg positieve dingen in 'de man' hoor. Ik ben al lang dankbaar dat ik zélf die gebruiksaanwijzing niet in hoef te kijken..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten