De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 17 mei 2006 17:12

trijntjejohanna schreef:
tweetietwee schreef:als ik zo de verhalen van Milan hoor zou ik hem ook inbakeren, of heb je dat al gedaan TJ?

milan is ingebakerd geweest... maar op een gegeven moment kon hij zelf uit de doeken komen.. milan sliep wel ietsje beter door het inbakeren, maar nog steeds niet genoeg...

we hebben hem ook wel laten huilen.. maar op een gegeven moment is hij zooo overstuur... dan ga ik er even heen.. normaal gesproken haal ik hem er dan niet uit.. stel em even gerust... een aai over zn bol en ik ga weer weg... zo houdt hij het dan een hele lange tijd vol... op een gegeven moment ben ik zooooo moe en wil ik zoo graag slapen omdat ik niet meer kan dat ik hem dan af en toe toch pak of hem bij mij in bed neeem... want dan kan ik echt niet meer... ik weet het eigenlijk is het neit goed.. maar soms kun je niet anders...

idd trijntje johanna, soms moet je wel! op een gegeven moment ben je gewoon op en wil je alleen maar dat je kind stil is, tsja en als dat dan alleen is als je hem bij je neemt dan is dat niet anders :roll:
Anders ga je er zelf aan onderdoor.... :?
Wat dat betreft weet ik precies wat je bedoeld :roll:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mei 2006 17:13

ga je voor de voorkeurshouding naar een osteopaat??
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mei 2006 17:18

Kan me trouwens wel voorstellen dat je er helemaal wanhopig van wordt als je kindje zolang huilt. Christiaan huilt zelden, maar als hij dan ook een keer goed huilt ben ik het na een poosje al zat :oops:
wat ik dan weleens deed was hem in bad zetten of meenemen onder de douche, lekker even voor hem en mezelf op andere gedachten (christiaan vind het heerlijk in bad of water) en dat tot hij helemaal gekalmeerd en vrolijk was, dan lekker afdrogen, warm aankleden en naar bed. hielp bij hem heel goed.
en wat ik ook weleens gedaan heb is hem gewoon in de box laten liggen, en dan gaan stofzuigen dan valt hij in slaap.
maar jullie zullen zelf wel meer hebben geprobeerd waarschijnlijk. Sterkte
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2006 18:15

masage!! is ook goed!!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2006 18:40

trijntjejohanna schreef:
paprikameisje2 schreef:masage!! is ook goed!!

werkt hier helaas ook niet :|

fustrerend!!!!!!!

en het consultatieburo? meldt die nog wat bijzonders?

kort
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor kort » 17 mei 2006 19:01

tj, is het geen idee om hem dan 's nachts beneden te laten huilen? Wij hebben dat ook gedaan. En inderdaad moest ik veel moeite doen om hem te laten huilen. Maar ik merkte, zodra ik tussendoor even naar ze toe ging om ze gerust te stellen, het totaal niet werkte! Ze weten dan dat je komt en houden het zolang vol.

En inderdaad is het misschien een idee om toch te stoppen met borstvoeding. Daar kan je heel erg van opknappen. Ik had dat met de 1e. Ik was zo heel moe na de bevalling. Maar toen ik eindelijk stopte met borstvoeding knapte ik razendsnel op (terwijl ik er idd ook 's nachts nog uit moest)

Zomaar een paar tips. Ik hoop dat je er wat mee kan.
Heel veel sterkte in elk geval. En probeer toch van hem te genieten!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 17 mei 2006 19:20

rosekapje schreef:ga je voor de voorkeurshouding naar een osteopaat??

ja dat klopt, ze vertelde dat baby's die vroeg ingedaald zijn vaak in een voorkeursligging gaan liggen in de baarmoeder en dat sommigen dat ook nog doen als ze geboren zijn, ook kan er een wervel niet lekker zitten en dat kunnen ze dan verhelpen.
Vaak zijn die kinderen onrustig en huilen veel en hebben krampjes ( en dat heeft Timo ook)

Verder heb ik alles wat ik bedenken kan al geprobeerd, een stuk gaan wandelen bv zodat hij in slaap valt, maar als ik dan weer thuiskom dan gaan zijn oogjes meteen open, dus dat helpt niet.
In de box wil hij niet , dat vind hij niet prettig ( de ruimte is te groot)
In de maxi cosi wil hij wel maar daar mogen ze niet langer dan 2,5 uur per dag in dus dat schiet ook niet op.
In bad vind hij ook niet fijn, die ruimte is ook te groot.
De tummy tub gaat beter maar ja kan hem moeilijk de hele dag daarin badderen :roll:
Inbakeren helpt wel wat ( minder onrustig) maar het probleem is niet over..
Dus ik hoop dat de Osteopaat me kan helpen :roll:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mei 2006 19:31

sterkte ermee :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 17 mei 2006 19:36

ja bedankt....
ik hoop dat het gauw beter mag gaan met hem, ik wil nu eindelijk ook eens gaan genieten van mijn kleine ventje :|

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mei 2006 19:59

Het klonk misschien een beetje kort door de bocht van mij, maar ik bedoel het wel goed. Voor jou en je ventje zou het veel fijner zijn als het allemaal goed mag gaan! Zelf heb ik er niet echt ervaring mee, dus ik kan wel goede (bedoelde) ideeen geven, maar die zul je ongetwijfeld meer krijgen en zelf over het algemeen ook al weer geprobeerd hebben.

Vraagje, doen jullie met dit weer jullie kleine een mutsje op buiten (de mijne is nu bijna 5 maanden)?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mei 2006 20:58

christiaan zweet ook snel, maar hij heeft de laatste tijd buiten geen mutsje opgehad en nu is ie verkouden. Maar volgens mij kan ie het ook wel op het cb opgelopen hebben.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 17 mei 2006 21:05

rosekapje schreef:christiaan zweet ook snel, maar hij heeft de laatste tijd buiten geen mutsje opgehad en nu is ie verkouden. Maar volgens mij kan ie het ook wel op het cb opgelopen hebben.

ja ik denk niet dat dat perse te maken heeft met een mutsje.. ik denk dat sowieso een mutsje met de warmte van afgelopen tijd ook niet goed is.. ze moeten de warmte kwijt via hun hoofd.. en als er dan zon warme muts op zit...

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 17 mei 2006 21:11

tj, bloeduitslagen nog gekregen?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 mei 2006 06:45

rosekapje schreef:christiaan zweet ook snel, maar hij heeft de laatste tijd buiten geen mutsje opgehad en nu is ie verkouden. Maar volgens mij kan ie het ook wel op het cb opgelopen hebben.

Verkouden worden is altijd een combinatie van even een zwakker immuunsysteem en een virus dat je van een ander krijgt ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 mei 2006 06:48

Ja, dat willen mijn ouders ook al nooit geloven!

Terug naar “Archief”