trijntjejohanna schreef:tweetietwee schreef:als ik zo de verhalen van Milan hoor zou ik hem ook inbakeren, of heb je dat al gedaan TJ?
milan is ingebakerd geweest... maar op een gegeven moment kon hij zelf uit de doeken komen.. milan sliep wel ietsje beter door het inbakeren, maar nog steeds niet genoeg...
we hebben hem ook wel laten huilen.. maar op een gegeven moment is hij zooo overstuur... dan ga ik er even heen.. normaal gesproken haal ik hem er dan niet uit.. stel em even gerust... een aai over zn bol en ik ga weer weg... zo houdt hij het dan een hele lange tijd vol... op een gegeven moment ben ik zooooo moe en wil ik zoo graag slapen omdat ik niet meer kan dat ik hem dan af en toe toch pak of hem bij mij in bed neeem... want dan kan ik echt niet meer... ik weet het eigenlijk is het neit goed.. maar soms kun je niet anders...
idd trijntje johanna, soms moet je wel! op een gegeven moment ben je gewoon op en wil je alleen maar dat je kind stil is, tsja en als dat dan alleen is als je hem bij je neemt dan is dat niet anders

Anders ga je er zelf aan onderdoor....

Wat dat betreft weet ik precies wat je bedoeld