Dippie schreef:MissF schreef:Wij gingen ooit eens naar een christelijke camping in Hardenberg.
Brrr, totaal niks voor mij. Liep ik dan, in mijn spijkerbroek, als jong meisje nog, nagekeken, uitgescholden door die refo's daar. En op zondag liep ik na de kerk ook in mijn broek, dat was helemaaaaal ernstig!
Ik ben ook een keer of 3 op de Betteld geweest. En dat vind ik ook wel supertof, is echt een onderlinge band daar. Maar toch voel ik me het lekkerst op een camping waar lekker iedereen komt. Daar krijg ik tenminste goeie gesprekken, daar accepteren ze me veel meer, in wat ik doe en wil en in mijn geloof...
Maar dat is een mening natuurlijk, maar ik ga never meer naar een (zwaar) christelijke camping, ik wil gewoon zijn wie ik ben en eerlijk is eerlijk: veel kerkgangers bekijken andere mensen door hun geloofsovertuigingsbrilletje...
Dan is Bergzicht wel wat voor jou
En trouwens...die christelijkecampings in Hardenberg, zijn ook nie meer zo christelijk hoor! Kben dr een keer weze kijken bij mn broer die daar zat, maar kvoelde me daar toch wel 'lopen' in mn rok....
Idd! Tot mijn 18e zijn we elk jaar op vakantie naar de Rheezerkamp geweest, maar echt christelijk heb ik die camping niet kunnen noemen hoor! Nou ja, het zwembad was op zondag dicht

Ik heb het er wel altijd super naar mijn zin gehad! Het was altijd megaleuk en gezellig en veel vriendinnen en zo daar!