Herfstreis Slowakije - nababbelski

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 03 mei 2006 15:35

tactix schreef:ik ben al aan het sparen voor de betaling henk, kheb al 3 euro vijftig, dus ik ben er bijna;/

Zullen we samen paardebloemen gaan verkopen langs de deyr???

tactix
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor tactix » 03 mei 2006 15:47

ow ess, wat een geweldig idee, dan doen we er ook klaprozen en grassprietjes bij, dat maakt het extra leuk!!
µ±ÎÒΪÄãÇëÇóµÄʱºò

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 03 mei 2006 16:11

Vraag of je bij de bakker een spaarpotje mag neerzetten voor het kleingeld. :mrgreen:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 04 mei 2006 10:53

tactix schreef:ow ess, wat een geweldig idee, dan doen we er ook klaprozen en grassprietjes bij, dat maakt het extra leuk!!

Ga ik vast jampotjes verven...als vaasje!!! :lol:

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 04 mei 2006 17:49

Ik heb het geld overgemaakt en hoeft niet meer te venten :mrgreen:

Maar ik vroeg me overigens af of ik er nog een annuleringsverzekering bij af kan sluiten. Hoe gaat dat in Refowebland?
Refoweb is van ons allemaal :p

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 04 mei 2006 17:50

Liesl schreef:Ik heb het geld overgemaakt en hoeft niet meer te venten :mrgreen:

Maar ik vroeg me overigens af of ik er nog een annuleringsverzekering bij af kan sluiten. Hoe gaat dat in Refowebland?

je kunt gewoon een annuleringsverzekering afsluiten bij een verzekeringsmaatschappij toch?
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 04 mei 2006 17:51

Napoleon schreef:
Liesl schreef:Ik heb het geld overgemaakt en hoeft niet meer te venten :mrgreen:

je kunt gewoon een annuleringsverzekering afsluiten bij een verzekeringsmaatschappij toch?

Geen idee, heb hier geen ervaring mee... maar moet dan zeker binnen een bepaald termijn na boeking? En wanneer is er geboekt?

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 04 mei 2006 18:06

Liesl schreef:
Napoleon schreef:

Geen idee, heb hier geen ervaring mee... maar moet dan zeker binnen een bepaald termijn na boeking? En wanneer is er geboekt?

oh nee hoor, je kunt volgens mij elk moment verzekeren. het risico wordt er steeds kleiner op voor de verzekeringsmaatschappij, omdat je voor hetzelfde bedrag voor een kortere periode verzekerd bent. als jij nl. en juli je been breekt, en daardoor niet mee kan, en een dag later een verzekering afsluit, zullen ze echt niet uitkeren. hoe langer jij verzekerd bent, hoe groter de kans dat je binnen die periode moet annuleren. anders kijk je even op een site van een verzekeringsmaatschappij ofzo?
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 05 mei 2006 19:29

Liesl vroeg:

Een ieder regele zelf zijn/haar verzekeringen. Veel maatschappijen hebben hebben een doorlopende verzekering, incl. annulering.

Ik vraag het met de nodige voorzichtigheid en het risico dat niemand meer nachtrust krijgt, maar heeft Lana geen zin om mee te gaan?
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 05 mei 2006 19:40

Omega schreef:Liesl vroeg:

Een ieder regele zelf zijn/haar verzekeringen. Veel maatschappijen hebben hebben een doorlopende verzekering, incl. annulering.

Ik vraag het met de nodige voorzichtigheid en het risico dat niemand meer nachtrust krijgt, maar heeft Lana geen zin om mee te gaan?

Haha, geweldig! Maarre ik geloof dat Lana haar reis naar Suriname een beetje duurder uitgevallen is waardoor ze nu niet mee kan :( Maar ik ga het haar nog een keertje vragen!!

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 05 mei 2006 23:25

Voel je niet verplicht :mrgreen: Dubbel D vraagt een enorme voorbereiding ;-)

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 06 mei 2006 17:31

Omega schreef:Voel je niet verplicht :mrgreen: Dubbel D vraagt een enorme voorbereiding ;-)

Ha je bedoeld iets met Dodelijk Duo? :mrgreen:
Tja, ik hoop idd mijn energie dan weer terug te hebben in volle getale ;-)

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 06 mei 2006 17:55

Tja, ik hoop idd mijn energie dan weer terug te hebben in volle getale

In dat geval zal ik mijn levensverzekering gaan updaten ;-)

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 09 mei 2006 19:14

De laatste info!

Zoals jullie vast wel weten, kunnen er op dit moment nog 5 mensen mee.
Aangezien de tickets steeds duurder worden naarmate er minder plaats is , moeten we wat extra voorwaarden opstellen om er zelf geen verlies op te lijden.

De deadline voor het boeken is 1 juni. Tot die periode kunnen we de 5 plaatsen gratis annuleren.

Omdat de prijzen dus stijgen en we daar geen invloed op hebben, willen we graag een voorbehoud maken. Mócht de prijs van een ticket boven de 115 euro uitkomen, moet je de rest zelf bijlappen. Op dit moment is de prijs overigens 113 euro.

We huren een bus voor 16 personen en afhankelijk van het aantal deelnemers een auto voor 4 personen. Mocht die auto niet vol komen dan draaien wij voor het verlies op. Vandaar dat we óf met 16 personen willen gaan óf met 20. Zijn we met 18 mensen dan kunnen de laatste 2 helaas niet mee. Laat overigens wel even weten als je nummer 17 of meer bent want dan kunnen we je eventueel helpen met het vol krijgen van de auto.

Tot zover deze dienstmededeling. [|:)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 12 mei 2006 20:57

Het lijkt mij ook wel grappig. Zal het er is over hebben met Daphne... Of ben ik te oud hiervoor?

Ownee, omega gaat ook mee... :mrgreen:

Terug naar “Archief”