tactix schreef:ik ben al aan het sparen voor de betaling henk, kheb al 3 euro vijftig, dus ik ben er bijna;/
Zullen we samen paardebloemen gaan verkopen langs de deyr???
Moderator: Moderafo's
Liesl schreef:Ik heb het geld overgemaakt en hoeft niet meer te venten![]()
Maar ik vroeg me overigens af of ik er nog een annuleringsverzekering bij af kan sluiten. Hoe gaat dat in Refowebland?
Napoleon schreef:Liesl schreef:Ik heb het geld overgemaakt en hoeft niet meer te venten![]()
Maar ik vroeg me overigens af of ik er nog een annuleringsverzekering bij af kan sluiten. Hoe gaat dat in Refowebland?
je kunt gewoon een annuleringsverzekering afsluiten bij een verzekeringsmaatschappij toch?
Liesl schreef:Napoleon schreef:Liesl schreef:Ik heb het geld overgemaakt en hoeft niet meer te venten![]()
je kunt gewoon een annuleringsverzekering afsluiten bij een verzekeringsmaatschappij toch?
Geen idee, heb hier geen ervaring mee... maar moet dan zeker binnen een bepaald termijn na boeking? En wanneer is er geboekt?
Omega schreef:Liesl vroeg:Maar ik vroeg me overigens af of ik er nog een annuleringsverzekering bij af kan sluiten. Hoe gaat dat in Refowebland?
Een ieder regele zelf zijn/haar verzekeringen. Veel maatschappijen hebben hebben een doorlopende verzekering, incl. annulering.
Ik vraag het met de nodige voorzichtigheid en het risico dat niemand meer nachtrust krijgt, maar heeft Lana geen zin om mee te gaan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten