make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 11 mei 2006 20:53

*kijkt poesje lief aan: zullen we van haar ruilen* 8) :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 11 mei 2006 21:03

Haha :wink:
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

koekie
Mineur
Mineur

Berichtdoor koekie » 11 mei 2006 22:29

mijn haar is zo makkelijk, elke ochtend een staart in, af en toe los haar, nix er door, hier en daar een beetje kammen.
Maar het hangt er natuurlijk ook af hoe je wil dat je haar zit, dat boeit mij niet zow barre veel, want als ik er echt wat probeer van te maken, word het alleen maar vreselijker 8)
als je een kuil graaft met je tanden, krijg je geen vieze handen.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 12 mei 2006 07:17

koekie schreef:mijn haar is zo makkelijk, elke ochtend een staart in, af en toe los haar, nix er door, hier en daar een beetje kammen.
Maar het hangt er natuurlijk ook af hoe je wil dat je haar zit, dat boeit mij niet zow barre veel, want als ik er echt wat probeer van te maken, word het alleen maar vreselijker 8)

dat vond ik na 1.5 jaar dus niet meer leuk, elke dag een staart. En als je dan een keer iets leuks wil, als je wel tijd hebt om er iets van te maken, dan is het te zwaar om op te steken, alles zakt naar beneden etc etc.

Maar poesje: jouw stukje zegt toch niks over punten afknippen, het gaat alleen over hoe hard je haar groeit......... :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 mei 2006 08:34

ik doe soms een vlecht en dan omhoog opvouwen en met een haarspeld vastzetten. Dat kan nu nog wel, maar als je haar echt lang wordt dan steekt die vlecht boven je hoofd uit en dat staat zo maf.
Ik vraag me trouwens al heel lang af of ik dat nou zelf heb bedacht of dat er ook anderen zijn die hun haar zo doen...

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 12 mei 2006 12:02

Lalage schreef:ik doe soms een vlecht en dan omhoog opvouwen en met een haarspeld vastzetten. Dat kan nu nog wel, maar als je haar echt lang wordt dan steekt die vlecht boven je hoofd uit en dat staat zo maf.
Ik vraag me trouwens al heel lang af of ik dat nou zelf heb bedacht of dat er ook anderen zijn die hun haar zo doen...

zou er zijn iig ook anderen die het zo doen, maar dat neemt niet weg dat jij het misschien helemaal alleen bedacht hebt :wink:

koekie
Mineur
Mineur

Berichtdoor koekie » 12 mei 2006 12:22

tweetietwee schreef:
koekie schreef:mijn haar is zo makkelijk, elke ochtend een staart in, af en toe los haar, nix er door, hier en daar een beetje kammen.

dat vond ik na 1.5 jaar dus niet meer leuk, elke dag een staart. En als je dan een keer iets leuks wil, als je wel tijd hebt om er iets van te maken, dan is het te zwaar om op te steken, alles zakt naar beneden etc etc.

het is niet zwaar bij mij, maar het wil gewoon niet als ik er tijd aan ga besteden. en dan heb ik liever dat het niet zit als ik er nix aan gedaan heb dan dat het niet zit als ik er uren mee bezig ben geweest.
en ach..een staart is gewoon zo handig en makkelijk en realex. ik ben er nog steeds niet op uitgekeken en dat na zon 3,5 jaar. :wink:
als je een kuil graaft met je tanden, krijg je geen vieze handen.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 12 mei 2006 12:59

tweetietwee schreef:Maar poesje: jouw stukje zegt toch niks over punten afknippen, het gaat alleen over hoe hard je haar groeit......... :)

Daar ging naar mijn weten de discussie ook om! Toch? Dat het niet sneller groeit wanneer je het knipt, maar de snelheid van het groeien hetzelfde blijft!

@ mw.. Ehm, wil ik dat? *schudt nee..* :wink:
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 12 mei 2006 13:20

Ik heb ook makkelijk haar. Heel langen krullen. Wil het mooi blijven zitten moet ik er wel schuim in doen anders krijg ik ontzettende pluis :cry: .
Dat is wel lastig hoor! Voordeel is: Ik heb wel dun haar maar door de krullen zie je niet dat het dun is.

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 12 mei 2006 13:32

Mijn haar is juist ontzettend steil en daardoor zie je weer niet dat het dik is :D . Trouwens, het nadeel daarvan is weer dat je zo'n lelijke bobbel in je haar krijgt bij een staart :S.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 12 mei 2006 13:53

Tobbe schreef:Mijn haar is juist ontzettend steil en daardoor zie je weer niet dat het dik is :D . Trouwens, het nadeel daarvan is weer dat je zo'n lelijke bobbel in je haar krijgt bij een staart :S.

ziedaar, de slag in je haar!! :mrgreen:

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 12 mei 2006 14:50

@poesje :cry:

ff over make-up
ik hoorde vandaag, dat placenta's verwerkt worden in lippenstift, gezichtscreme's enzo. :shock:
We hebben als klas besloten het niet meer te gebruiken (we houden het toch niet lang vol, maar goed :wink: )
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 mei 2006 14:53

En jij gelooft die spookverhalen meteen? Het lijkt me nuttiger om bijvoorbeeld af te spreken alleen make-up te gebruiken die niet op dieren is getest. Je kunt een boekje aanvragen met de merken die ok zijn:
http://www.proefdiervrij.nl/client/1/?websiteid=1&contentid=66&hoofdid=5&pagetitle=Cosmetica

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 12 mei 2006 15:12

de kapper is altijd jaloers op mijn haar :lol: valt altijd goed is lekker dik en veel slag erin en als ik er beetje schuim of zo in doe krult het.
eerst vond ik altijd dat ik akelig haar had maar nu ben ik er echt heel blij mee!!

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 12 mei 2006 16:26

Mijn kappert (uit de tijd dat ik nog geregeld ging 8)) heeft met ogen als schotels staan kijken toen mijn lange haar eraf ging en spontaan de krullen verschenen. Nog nooit zo'n verbaasde kapper gezien. Nu laat ik het nog heel af en toe een beetje bijwerken, het eerste wat hij doet is even flink met zijn handen er door heen raggen omdat hij er zo dol op is :). Overigens moet ik ook altijd even aan zíjn haar voelen (alias Jan Vayne) :wink:

@ Vonkie: bij mij pluist het niet, maar gaat het echt alle kanten opstaan, een 'ben-net-uit-bed-effect', gecombineerd met het ouwe trouwe kloffie en onafscheidelijke gympies een warhoofdig geval om te zien, heb ik me laten vertellen. Zo ga ik overigens ook naar het werk, maar bij bv gelegenheden waar ik 'netjes' heen moet/ga gebruik ik krullenmousse van Andrelon. Nee, geen reclame maar het is het enige middel dat het nog een béétje fatsoenlijk laat zitten. Verder gebruik ik nooit een borstel (dat is een drama, daar krijg zelfs ik pluis van) en de enkele keer dat ik een kam gebruik, gebruik ik er een met zeer grove tanden. Misschien een tip :)

Ennem, placenta's in make-up? Och, misschien zit er dan ook wel vruchtwater in mousse of zo, zolang het niet op dieren getest is vind ik het prima :)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Terug naar “Archief”