Moderator: Moderafo's
koekie schreef:mijn haar is zo makkelijk, elke ochtend een staart in, af en toe los haar, nix er door, hier en daar een beetje kammen.
Maar het hangt er natuurlijk ook af hoe je wil dat je haar zit, dat boeit mij niet zow barre veel, want als ik er echt wat probeer van te maken, word het alleen maar vreselijker
Lalage schreef:ik doe soms een vlecht en dan omhoog opvouwen en met een haarspeld vastzetten. Dat kan nu nog wel, maar als je haar echt lang wordt dan steekt die vlecht boven je hoofd uit en dat staat zo maf.
Ik vraag me trouwens al heel lang af of ik dat nou zelf heb bedacht of dat er ook anderen zijn die hun haar zo doen...
tweetietwee schreef:koekie schreef:mijn haar is zo makkelijk, elke ochtend een staart in, af en toe los haar, nix er door, hier en daar een beetje kammen.
Maar het hangt er natuurlijk ook af hoe je wil dat je haar zit, dat boeit mij niet zow barre veel, want als ik er echt wat probeer van te maken, word het alleen maar vreselijker
dat vond ik na 1.5 jaar dus niet meer leuk, elke dag een staart. En als je dan een keer iets leuks wil, als je wel tijd hebt om er iets van te maken, dan is het te zwaar om op te steken, alles zakt naar beneden etc etc.
tweetietwee schreef:Maar poesje: jouw stukje zegt toch niks over punten afknippen, het gaat alleen over hoe hard je haar groeit.........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten