Overigens denk ik dat je je mening/opmerking hierin ook moet durven uit te dragen en dat je het moet uitleggen waarin het geschreven is. Het lijkt nu namelijk dat de moeder van Marina een dictator is die kost wat het kost kleding wil kopen die duur is (en dus mooi is).
Gerdien komt over als een klein pubertje die lekker (nananana) broeken gaat kopen om haar ouders expres te sarren; ook dat is niet het juiste beeld. Maar zolang er niets gebeurd moet je je niet druk maken. Ik heb afgelopen woensdag een tweede interview gehad met het RD; nu over Psalmen voor Nu. Daar was de vraag als jij componist was zou het dan ook zo klinken waarop ik heb geantwoord: ik zou er ook orgel in doen, en een jankende gitaar.
Nu lijkt het morgen in het artikel dat ik Psalmen voor Nu soft vind en een ware metal-opera wil maken rond de Psalmen (ook omdat het vond dat het wel wat gitaariger mocht; dat ging over bepaalde nummers die ik niets vond). Als mijn ouders dat morgen lezen krijg ik vast vragen; en dan zal ik ze wat ik in mijn hoofd heb laten horen...
Trans-Siberian Orchestra

*zal de Alomtegenwoordige Trouw dit lezen