Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:@ vlinder, ik weet van mijn schoonzusje, daar weten ze ook sinds kort dat haar zoontje een koemelkallergie heeft, zij ook alle hypo allergeen voeding geprobeerd (op advies van de kinderarts) maar hij bleef spugen, diaree houden en onder de uitslag zitten. Toen hebben ze op het cb gezegd stap over op nutrilon pepti, daar zit geen koemelk in en de hypo allergene voeding schijnt daar nog wel sporen van te bevatten. En om in aanmerking te komen voor vergoeding, moet de kleine eerst een allergietest ondergaan en dat kan pas vanaf 4 maanden. Je kan wel je onkosten van voor die tijd vergoed krijgen, mits je daarvan een bon hebt.
Sterkte de komende tijd.
trijntjejohanna schreef:vlinder schreef:Dat is zeker zo
Dat heb ik ook vaak genoeg moeten meemaken![]()
Op een gegeven moment liep ik maar gauw door bang voor weer zo' reactie![]()
En dat terwijl je supertrots bent op je kleintje en je het geweldig vind als je reacties krijgt van mensen dat je zo'n lief kleintje hebt. ( dan ga je helemaal stralen als moeder zijnde)
wat vervelend zeg dat je zulke reacties krijgt!!! tis gewoon een mooi ventje
trijntjejohanna schreef:rosekapje schreef:8 tanden![]()
mijn jochie heeft er nog geen..
wel last van zijn tandjes.
Voor de rest is hij actief, heel erg beweeglijk hij rolde met 8 weken al om. veel wakker en goedlachs.
en natuurlijk de allerliefste en mooiste baby(mama"s trots
)
rolde hij beide kanten op.. van buik naar rug en rug naar buik? milan kon al wel vrij snel van rug naar buik.. maar dan kon hij niet weer terug...
milan slaapt ook errug weinig.. alhoewel hij de laatste tijd wel meer slaapt omdat hij veel actiever is en dus sneller moe!! dat vind ik wel even lekkernormaal sliep hij af en toe maar een half uurtje.. en vanmiddag sliep hij zo ineens 2,5 uur achter mekaar!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten