De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 mei 2006 21:16

Zijn het allemaal jochies?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 05 mei 2006 21:18

Lijkt het wel op he..

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 mei 2006 21:22

lief :)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 05 mei 2006 21:23

Tja, wij hebben er 3 van.....

Zoveel huilen ken ik niet, heel veel sterkte ermee Vlinder!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 06 mei 2006 11:32

Vandaag gaat het iets beter met Timo :) Hij huilt een stuk minder maar zit nog wel erg onder de uitslag in zijn gezicht.
Ik hoop dat dat gauw wegtrekt :roll:
IN de gebruiksaanwijzing stond al dat het eczeem eerst kon verergeren maar dat het dan met een week weg moet trekken, dus dat hoop ik dan maar want hij heeft er wel last van.

Gisterenavond nog wel met Timo naar de huisartsenpost geweest.
HIj bleef maar huilen en huilen en was erg onrustig.
Helaas konden ze niks doen, ( ik moest nog maar een paar dagen volhouden :? ) ( ik zei nog tegen mijn man als dit nog een paar dagen zo doorgaat dan kun je mij eind van de week naar een rustoord brengen)
Dus ben wel blij dat het vandaag wat beter gaat en hopelijk zal het met de dag beter gaan worden
:roll:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 mei 2006 11:35

Boekenlezer schreef:Watte... Refowebbabes? :P :D

O nee, babies. Hmm, dàt is nou weer jammer! :(

sjonge jonge zeg!!!!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 06 mei 2006 11:40

rosekapje schreef:@ vlinder, ik weet van mijn schoonzusje, daar weten ze ook sinds kort dat haar zoontje een koemelkallergie heeft, zij ook alle hypo allergeen voeding geprobeerd (op advies van de kinderarts) maar hij bleef spugen, diaree houden en onder de uitslag zitten. Toen hebben ze op het cb gezegd stap over op nutrilon pepti, daar zit geen koemelk in en de hypo allergene voeding schijnt daar nog wel sporen van te bevatten. En om in aanmerking te komen voor vergoeding, moet de kleine eerst een allergietest ondergaan en dat kan pas vanaf 4 maanden. Je kan wel je onkosten van voor die tijd vergoed krijgen, mits je daarvan een bon hebt.
Sterkte de komende tijd.

Dank je, ik gebruikte ook hypoallergene voeding en moet nu meteen over op de nutramigen.
Ik hoef niet zo'n test te doen aangezien mijn oudste zoontje het ook heeft gehad en wij ( mijn man en ik) allebei last hebben van allergieën en astma)
Dus wij krijgen dan als het goed is meteen die machtiging.
Even afwachten, tot die tijd moeten we het eerst zelf betalen maar we kunnen het wel declareren ( heb al geinformeerd bij mijn ziekenfonds)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 06 mei 2006 11:42

trijntjejohanna schreef:
vlinder schreef:Dat is zeker zo
Dat heb ik ook vaak genoeg moeten meemaken :(
Op een gegeven moment liep ik maar gauw door bang voor weer zo' reactie :?
En dat terwijl je supertrots bent op je kleintje en je het geweldig vind als je reacties krijgt van mensen dat je zo'n lief kleintje hebt. ( dan ga je helemaal stralen als moeder zijnde)

wat vervelend zeg dat je zulke reacties krijgt!!! tis gewoon een mooi ventje :wink:

dat is zo maar toen zat hij nog niet zo onder de uitslag als nu ( hij was helemaal gaaf op die foto's) dus ben wel bang voor reacties nu :oops:
Ik zal wel een foto maken van hem dan kun je het zien hoe hij er nu uitziet

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 mei 2006 13:08

Al die stomme reacties van mensen is niet leuk Vlinder. Maar weet je? het zegt meer over hen dan over jouw Timo. :wink:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 06 mei 2006 14:31

trijntjejohanna schreef:hij is vast nog steeds mooi :wink:

ben je al toegelaten op het andere forum?

Dat is ie zeker! :) Uitslag of niet, het is en blijft mijn lieve knuffelventje :mrgreen:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 06 mei 2006 14:32

Evelien schreef:Al die stomme reacties van mensen is niet leuk Vlinder. Maar weet je? het zegt meer over hen dan over jouw Timo. :wink:

Daar heb je helemaal gelijk in :!: :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 06 mei 2006 21:23

trijntjejohanna schreef:
rosekapje schreef:8 tanden :shock:

mijn jochie heeft er nog geen..
wel last van zijn tandjes.
Voor de rest is hij actief, heel erg beweeglijk hij rolde met 8 weken al om. veel wakker en goedlachs.

en natuurlijk de allerliefste en mooiste baby :D (mama"s trots :mrgreen: )

rolde hij beide kanten op.. van buik naar rug en rug naar buik? milan kon al wel vrij snel van rug naar buik.. maar dan kon hij niet weer terug...

milan slaapt ook errug weinig.. alhoewel hij de laatste tijd wel meer slaapt omdat hij veel actiever is en dus sneller moe!! dat vind ik wel even lekker :wink: normaal sliep hij af en toe maar een half uurtje.. en vanmiddag sliep hij zo ineens 2,5 uur achter mekaar! :shock:

hij rolde eerst van zijn rug naar zijn buik en 2 weken later kon hij ook van zijn buik naar zijn rug.

Vlinder, mooi dat je de onkosten gewoon kunt declareren!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 08 mei 2006 10:35

Met Timo gaat het stukken beter!! :P :P
Hij ligt nu heerlijk te slapen, en is een stuk rustiger geworden, ( hoewel ik hem nog wel steeds moet inbakeren, blijkbaar vind hij dat zelf gewoon erg prettig)

Maar de voeding slaat nu goed aan dus nu weten we zeker dat het een koemelkallergie is.
Dus nu nog die machtiging zien te krijgen :roll: ( ik was net al weer 84 euro armer voor 4 blikjes voeding waar ik dan 12 dagen mee kan doen :? )
Nu hoop ik maar dat die uitslag weg trekt voor zondag ( a.s zondag word Timo nl gedoopt)

en ik ben anders zo bang voor reacties van andere mensen :oops: :oops:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 08 mei 2006 10:36

Leuke foto's trouwens Trijntje Johanna!!! :D

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 08 mei 2006 10:40

oei das ook niet prettig :shock: Weet je de oorzaak ook?

Terug naar “Archief”