Moderator: Moderafo's
meschianza schreef: Zoals rosekapje zegt, (kerk) koorzang en orgelspel zal je niet snel tegenkomen bij classicfm of radio 4, terwijl er een grote groep mensen in de reformatorische gezindte juist van dergelijke muziek houdt. Een grote groep mensen in evangelische kringen houdt erg van opwekking, zij gaan naar de 'Nederlands zingt' dag.
Natuurlijk plakken ze een sticker op, maar zoals ik uitleg, is dit heel normaal wanneer je een product wilt verkopen. Neem bv de 'EO-jongerendag'. Daar zit ook een zeer duidelijke stikker op.
En ik ga niet naar de Nederland zingt-dag en ik luister niet naar de reformatorische omroep, maar ik voel me door geen van beide buitengesloten om eerlijk te zijn
Aragorn schreef:rafaell schreef:Meneer de Mol heeft nu ook internetstations, ook een rockzenderDe link ben ik even vergeten.
Ja op internet is genoeg leuks te vinden, maar in de ether niet.
Als ze dat zouden draaien zou ik fan zijn, maar tot nu toe geen Mahler en Wagner gehoordStefanus schreef:Tjah, houdt 'zwaar klassiek' in dat er bekkens en trommels worden gebruikt??
Dat valt waarschijnlijk niet goed bij het publiek dat dat juist probeert te mijden... tja...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten