Saaiheid te Zeist op vaste meetings?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 06 mei 2006 07:59

Aragorn: Je vind muziek niet de oplossing en een debat vond je volgens mij ook geen goed idee. Hoe zou onze forum icoon dan wel de meetings aantrekkelijker willen maken? 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 mei 2006 08:02

Aragorn schreef:Ik denk dat de geneugten van muziek absoluut niet opwegen tegen de nadelen. Daarvoor zijn gewoon teveel verschillen, sommige mensen houden niet van alternatieve rock, anderen niet van klassiek, ik moet er zelf niet aan denken de hele avond hiphop of opwekking aan te horen en sommigen voelen zich überhaupt al ongemakkelijk bij (eigentijdse) muziek. Niet echt handig dus..

mee eens!!

Het is al jaren zonder muziek gegaan!

En al zou je met muziek gaan werken. Laat dan een paar mensen of 1, er over beheren.

Net wat paprikameisje ook zei, er zijn ook mensen bij die elkaar moeilijk kunnen verstaan als er muziek word gedraaid.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mei 2006 12:54

Wel, het feit dat er muziek gedraaid wordt, trekt ws. wel veel mensen naar de meeting. Dan kun je alsnog gewoon géén muziek draaien, niemand die dan direct weer naar huis gaat :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 mei 2006 13:12

Smurffie schreef:Wel, het feit dat er muziek gedraaid wordt, trekt ws. wel veel mensen naar de meeting. Dan kun je alsnog gewoon géén muziek draaien, niemand die dan direct weer naar huis gaat :mrgreen:

Denk je dat? hoe kan dat dan? de meetings worden al jaren gehouden en ineens moet er muziek komen, want daar trek je mensen mee? :roll: :?:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 mei 2006 13:16

Evelien schreef:
Smurffie schreef:Wel, het feit dat er muziek gedraaid wordt, trekt ws. wel veel mensen naar de meeting. Dan kun je alsnog gewoon géén muziek draaien, niemand die dan direct weer naar huis gaat :mrgreen:

Denk je dat? hoe kan dat dan? de meetings worden al jaren gehouden en ineens moet er muziek komen, want daar trek je mensen mee? :roll: :?:

ik denk zelf dat ik zal overwegen om wel te gaan, als er muziek gedraaid wordt, niet uit principe, maar omdat het wel heerlijk ontspannend wordt!!

nogmaals denk ik dat je met muziek niet de sfeer van alleen veranderd!!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mei 2006 13:22

Evelien schreef:

Het een grapje, dat jij er de humor niet van in ziet, kan ik ook niets aan doen.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 06 mei 2006 14:03

Ik vind een lagerhuisdiscussie eigenlijk wel geinig, maar dan moet je mensen een stelling geven die ze moeten verdedigen - mee eens of niet.

Pieter, ik lust je rauw met uitjes.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mei 2006 14:06

Ik hou niet van debateren, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet kom :) Luisteren kan misschien nog nut hebben :P

(Dit geldt trouwens ook voor muziek 8) )

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 mei 2006 14:39

Ik geloof er niks van dat er meer mensen zullen komen als je muziek draait.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mei 2006 15:44

Aragorn schreef:

Ik geloof er niks van dat er meer mensen zullen komen als je muziek draait.

Ara, check mijn reactie op Evelien.

Tjonge dat jíj er zelfs intrapt is hoogst verbazend :roll:

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 06 mei 2006 15:53

* moet innerlijk (in positiefe zin , ) lachen om smurfies actie :) *

waarom maken we geen poll aan voor wel of niet muziek en waarom proberen we het gewoon niet of het aanslaat ?

Nu is er al kennelijk jaren geen muziek geweest. dus die mensen hebben hun kans gehad, het lijkt me dan niet fair om mensen die wel muziek willen hebben geen kans te geven.

Laten we voorop stellen dat het natuurlijk geen disco moet worden maar als achtergrond moet dienen. Mensen moeten eens durven om uit hun vaste patroon te stappen inplaats van een tunnelvisie waarin alles veilig is , :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 mei 2006 15:54

poll werkt niet, omdat er ook veel mensen komen die niet op het forum komen!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 mei 2006 16:02

Spons schreef:Laten we voorop stellen dat het natuurlijk geen disco moet worden maar als achtergrond moet dienen. Mensen moeten eens durven om uit hun vaste patroon te stappen inplaats van een tunnelvisie waarin alles veilig is , :wink:

Het lijkt me niet echt uitnodigend om een bepaald deel van de gebruikers hier op voorhand te verwijten een tunnelvisie te hebben. Voor mij zou muziek ook weinig toevogen, als ik muziek wil horen ga ik wel naar een rockcafe of concert. Dat doe ik dan liever dan de hele avond refo-verantwoorde achtergrondmuziek aan te horen die me ws toch niet zo erg zal boeien.

@Smurffie: ik dacht dat het grapje alleen in het 2e deel van je posting zat. Maar het is natuurlijk jouw schuld, want jij wist het niet over te brengen. 8)

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 06 mei 2006 16:06

Ik ben nog nooit op een meeting gemweest! Zo ontzettend lang ben ik hier tenslotte nog niet maar het lijkt me wel gezellig om er een keer heen te gaan. Ik heb alleen nooit vervoer :cry: .

Al die ideën die ik hier lees vind ik wel leuk klinken. Ik houd wel van een beetje discussie. Als ik op de volgende meeting kan en als ik vervoer heb ( :wink: ) dan kom ik denk ik wel.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mei 2006 16:18

Evelien schreef:poll werkt niet, omdat er ook veel mensen komen die niet op het forum komen!!!

Lijkt me sterk..waar moeten mensen van weten dat er een meeting is? Juist van het forum. Die paar die het via via weten hebben pech. Moeten ze maar op het forum komen 8)

Terug naar “Archief”