Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Ik denk dat de geneugten van muziek absoluut niet opwegen tegen de nadelen. Daarvoor zijn gewoon teveel verschillen, sommige mensen houden niet van alternatieve rock, anderen niet van klassiek, ik moet er zelf niet aan denken de hele avond hiphop of opwekking aan te horen en sommigen voelen zich überhaupt al ongemakkelijk bij (eigentijdse) muziek. Niet echt handig dus..
Smurffie schreef:Wel, het feit dat er muziek gedraaid wordt, trekt ws. wel veel mensen naar de meeting. Dan kun je alsnog gewoon géén muziek draaien, niemand die dan direct weer naar huis gaat
Evelien schreef:Smurffie schreef:Wel, het feit dat er muziek gedraaid wordt, trekt ws. wel veel mensen naar de meeting. Dan kun je alsnog gewoon géén muziek draaien, niemand die dan direct weer naar huis gaat
Denk je dat? hoe kan dat dan? de meetings worden al jaren gehouden en ineens moet er muziek komen, want daar trek je mensen mee?![]()
Evelien schreef:Smurffie schreef:Wel, het feit dat er muziek gedraaid wordt, trekt ws. wel veel mensen naar de meeting. Dan kun je alsnog gewoon géén muziek draaien, niemand die dan direct weer naar huis gaat
Denk je dat? hoe kan dat dan? de meetings worden al jaren gehouden en ineens moet er muziek komen, want daar trek je mensen mee?![]()
Aragorn schreef:Smurffie schreef:Wel, het feit dat er muziek gedraaid wordt, trekt ws. wel veel mensen naar de meeting. Dan kun je alsnog gewoon géén muziek draaien, niemand die dan direct weer naar huis gaat
Ik geloof er niks van dat er meer mensen zullen komen als je muziek draait.
Spons schreef:Laten we voorop stellen dat het natuurlijk geen disco moet worden maar als achtergrond moet dienen. Mensen moeten eens durven om uit hun vaste patroon te stappen inplaats van een tunnelvisie waarin alles veilig is ,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten