Saaiheid te Zeist op vaste meetings?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 05 mei 2006 17:07

Othello schreef:En dat er een speciaal nakeuvel-topic (sticky, nota bene) wordt geopend, dat is alleen mogelijk doordat de forumleiding belangen heeft in de wintersportgroep.

Helemaal waar :!:

Verder heb ik niet zoveel problemen met muziek.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 mei 2006 17:36

ik wel!! want met muziek wordt het opeens niet gezelliger, als er weinig mensen zijn waar je mee kan praten!!

een nadeel, ik versta mensen vaak slecht met veel achtergrondgeluiden!! muziek erbij kan funest zijn :cry:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 mei 2006 17:41

wat blijven jullie toch zanikken over de wintersport groep. Wij close????
dacht het niet... heb sommige na de vakantie niet meer gezien.
een aantal een keer op een verjaardag en op de jongerenavond... waar jullie ook allemaal welkom waren. Meer niet. Dus wat zeuren jullie nu over close???

Er zijn mensen van refoweb die ik veel vaker zie dan de wintersporters.

Daarbij is nog het punt dat er binnen refoweb meerdere vrienden groepen zijn. Deze staan/zitten ook altijd bij elkaar. Dat heb ik ook altijd als irritant ervaren. Ik ga daar persoonlijk iig dan niet snel bij zitten/staan.

Ik blijf verder voor een meeting zonder muziek.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 mei 2006 17:47

Gerdien B. schreef:wat blijven jullie toch zanikken over de wintersport groep. Wij close????
dacht het niet... heb sommige na de vakantie niet meer gezien.
een aantal een keer op een verjaardag en op de jongerenavond... waar jullie ook allemaal welkom waren. Meer niet. Dus wat zeuren jullie nu over close???

Tja.. ik was al gestopt, maar ik kan mij niet bedwingen toch nog een keertje te reageren :oops:

Het wordt wel door meerdere mensen zo gevoelt!! niet dat ik daar wakker van lig, maar blijkbaar zitten er andere mensen wel erg mee en zij vinden het blijkbaar heel vervelend dat zij alleen buiten een groep zitten!!

niet dat iemand expres wordt buitengesloten, maar ik denk zelf dat zulke situaties gewoon ontstaan...

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 05 mei 2006 17:47

Het is toch ook helemaal niet erg dat mensen close met elkaar zijn. We moeten er alleen voor oppassen dat nieuwkomers zich niet buitengesloten voelen. En over muziek we kunnen best een rustig achtergrondmuziekje aanzetten. En het is natuurlijk ook niet gezegd dat er dan heel de avond muziek opstaat.

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 05 mei 2006 17:50

Ik sluit mij aan bij Gerdien. Door die vakantie ben ik eindelijk weer op Refoweb btw. Positief toch?

En verder Reform heb jij een punt. We moeten gewoon investeren in de nieuwe mensen. Maar dat is niet altijd even makkelijk voor iedereen. Zelf heb ik er niet zo'n moeite mee om naar andere mensen te stappen maar er zijn ook mensen minder open. Maar ik ben voor!
Refoweb is van ons allemaal :p

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 05 mei 2006 18:25

meschianza schreef:
Raido schreef:
Ik stel voor mijn salsa-cd's mee te nemen, want wie kan er iets hebben tegen caribische muziek?
IK want ik vind Dancehall en Reggaton echt *allerlei woorden* muziek (krijgt visioenen van milshakende refo's ... dat KLOPT niet), nah Salsa, Batacuda, Reggae en aanverwanten zijn wel weer erg fijn.

Het was dan ook een grapje, caribische muziek hoor je eigenlijk alleen te luisteren op een terrasje met uizicht op de caribische zee en palmbomen als parasol en pick-ups die achter je over de zandweg scheuren langs huizen die ooit knal blauw, geel of rood geverfd waren. 8)

ja nog even en dan plaats je er een foto bij.. kom nou zeg... dan moeten we helemaal kwijlen.... :wink:

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 05 mei 2006 19:02

vlieger schreef:Er vormen zich ook groepen, vaak zitten dezelfde mensen bij elkaar en wie niet in een groepje zit, die zit ook maar dan stil op de bank.

Als ik heel eerlijk ben is dit voor mij (samen met de afstand) wel een reden geweest dat ik nog nooit geweest ben.
Ik ken niemand IRL, en ben nou niet echt iemand die als zich als "jan de man" even in zo´n groep wurmt.
Want dat er bepaalde groepen zijn is mij wel duidelijk geworden.

Maar goed, het feit dat er nu over gepraat wordt is wel positief.
Ik heb net even gekeken en ben waarschijnlijk de 3e vrij, dus misschien ga ik de oversteek uit dit ontwikkelings gebied :wink: wel een keer wagen.

Als ik nog CD´s moet meenemen hoor ik het wel? :wink: :mrgreen: :lol:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 mei 2006 19:38

Ik ben een keer geweest op een officiele meeting en heb toen met paprikameisje iedereen een naamsticker gegeven. Dat hielp wel goed, want daardoor hadden we iedereen al even gesproken. Maar niet iedereen kan stickers uitdelen natuurlijk. Ik ga ook liever naar een minimeeting dan een officiele, omdat je dan vaak een activiteit hebt zoals schaatsen of naar de OKK :)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 05 mei 2006 21:39

Gerdien B. schreef:wat blijven jullie toch zanikken over de wintersport groep. Wij close????

relax...het is gewoon even als voorbeeld gebruikt, blijkbaar is het een probleem in het kader van de aantrekkelijkheid van een meeting voor nieuwelingen, en dat is iets om serieus te nemen wanneer er enigzins nieuw leven in de meetings geblazen moet worden. Er is meerdere malen gezegd dat het om meer 'groepen' gaat.

om dat gelijk zaniken te noemen, vind ik niet lief 8)
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 mei 2006 22:22

meschianza schreef:

relax...het is gewoon even als voorbeeld gebruikt, blijkbaar is het een probleem in het kader van de aantrekkelijkheid van een meeting voor nieuwelingen, en dat is iets om serieus te nemen wanneer er enigzins nieuw leven in de meetings geblazen moet worden. Er is meerdere malen gezegd dat het om meer 'groepen' gaat.

om dat gelijk zaniken te noemen, vind ik niet lief 8)

als je op chat en op forum en irl er over wordt aangesproken dan wordt het wel degelijk zaniken ;)

Dat nieuwelingen niet opgenomen worden ligt denk ik aan leeftijd.
Degene die hier nu posten zijn bijna allemaal 20+.
Diegene die zich nieuw aanmelden hier zijn vooral tussen de 12 en ongeveer 18 jaar. Daarbij zitten wij hier al langer zodat wij veel bekenden hebben. je kan wel nog meer contacten willen leggen, maar dan worden het er teveel om ze bij te houden. Ik heb liever een beperkt aantal goede contacten dan heel veel half bakken contacten.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Bertus87
Mineur
Mineur

Berichtdoor Bertus87 » 05 mei 2006 22:49

Terug van weggeweest, heb ik dit Topic is even doorgeklikt. Ik kan me wel redelijk vinden in de opmerkingen over de "Wintersport groep". Veel van hun zaten inderdaad bijna The Whole Evening bij elkaar, alhoewel ik best wat Wintersporters gesproken heb (hé Nonno) :roll: Maar ik heb zelf een gezellige avond gehad, wellicht een wat mindere avond op t Psychisch gebied voor mij, maar gezellig was het zeker met Flappie en Lucky. Zelf ben ik ook totaal niet iemand die zomaar op mensen afstapt en kennis gaat maken, zo ben ik nou eenmaal niet. Maar ik ben er wel voor om het gewoon met zn allen gezellig te maken en heel de "gang" erbij te betrekken. Doe voor mijn part zoals al eerder iets is geopperd een Cabaret of een Voorstelling of een soort "Bonte Avond, o.i.d. Laten we het gewoon met z'n allen gezellig maken..

Just make fun for and with RW!! :mrgreen:
" O, Lord we need forgiveness, we've wandered far away "

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 05 mei 2006 23:25

Doe een spelletje bingo of lingo of kop van jut en laat de winnaar iets verzinnen voor de volgende meeting...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mei 2006 23:36

Ik denk dat de geneugten van muziek absoluut niet opwegen tegen de nadelen. Daarvoor zijn gewoon teveel verschillen, sommige mensen houden niet van alternatieve rock, anderen niet van klassiek, ik moet er zelf niet aan denken de hele avond hiphop of opwekking aan te horen en sommigen voelen zich überhaupt al ongemakkelijk bij (eigentijdse) muziek. Niet echt handig dus..

Bertus87
Mineur
Mineur

Berichtdoor Bertus87 » 06 mei 2006 00:27

Corine schreef:Doe een spelletje bingo of lingo of kop van jut en laat de winnaar iets verzinnen voor de volgende meeting...

Dan zorg ik wel dat ik verlies :mrgreen:
" O, Lord we need forgiveness, we've wandered far away "

Terug naar “Archief”