Othello schreef:En dat er een speciaal nakeuvel-topic (sticky, nota bene) wordt geopend, dat is alleen mogelijk doordat de forumleiding belangen heeft in de wintersportgroep.
Helemaal waar

Verder heb ik niet zoveel problemen met muziek.
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:wat blijven jullie toch zanikken over de wintersport groep. Wij close????
dacht het niet... heb sommige na de vakantie niet meer gezien.
een aantal een keer op een verjaardag en op de jongerenavond... waar jullie ook allemaal welkom waren. Meer niet. Dus wat zeuren jullie nu over close???
meschianza schreef:Raido schreef:IK want ik vind Dancehall en Reggaton echt *allerlei woorden* muziek (krijgt visioenen van milshakende refo's ... dat KLOPT niet), nah Salsa, Batacuda, Reggae en aanverwanten zijn wel weer erg fijn.Ik stel voor mijn salsa-cd's mee te nemen, want wie kan er iets hebben tegen caribische muziek?
Het was dan ook een grapje, caribische muziek hoor je eigenlijk alleen te luisteren op een terrasje met uizicht op de caribische zee en palmbomen als parasol en pick-ups die achter je over de zandweg scheuren langs huizen die ooit knal blauw, geel of rood geverfd waren.
vlieger schreef:Er vormen zich ook groepen, vaak zitten dezelfde mensen bij elkaar en wie niet in een groepje zit, die zit ook maar dan stil op de bank.
Gerdien B. schreef:wat blijven jullie toch zanikken over de wintersport groep. Wij close????
meschianza schreef:Gerdien B. schreef:wat blijven jullie toch zanikken over de wintersport groep. Wij close????
relax...het is gewoon even als voorbeeld gebruikt, blijkbaar is het een probleem in het kader van de aantrekkelijkheid van een meeting voor nieuwelingen, en dat is iets om serieus te nemen wanneer er enigzins nieuw leven in de meetings geblazen moet worden. Er is meerdere malen gezegd dat het om meer 'groepen' gaat.
om dat gelijk zaniken te noemen, vind ik niet lief
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten