Serenity schreef:dat bedoel ik dus. Naast Radio 4 is er dus nog een zender die (ook) klassieke muziek draait?
Blijkbaar bereiken beide zenders niet elke doelgroep, en is er dus de gedachte van de Reformatorische Omroep die meer specifiek iets gaat uitzenden blijkbaar.
Maar alsnog, je zet jezelf nogsteeds apart. Je plakt een sticker op met "Reformatorische Omroep" en gaat iets aparts aanbieden.
Zoals rosekapje zegt, (kerk) koorzang en orgelspel zal je niet snel tegenkomen bij classicfm of radio 4, terwijl er een grote groep mensen in de reformatorische gezindte juist van dergelijke muziek houdt. Een grote groep mensen in evangelische kringen houdt erg van opwekking, zij gaan naar de 'Nederlands zingt' dag.
Natuurlijk plakken ze een sticker op, maar zoals ik uitleg, is dit heel normaal wanneer je een product wilt verkopen. Neem bv de 'EO-jongerendag'. Daar zit ook een zeer duidelijke stikker op.
En ik ga niet naar de Nederland zingt-dag en ik luister niet naar de reformatorische omroep, maar ik voel me door geen van beide buitengesloten om eerlijk te zijn
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King