Saaiheid te Zeist op vaste meetings?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 03 mei 2006 21:54

Daarom ben ik ook van mening dat de wintersportgroep niet groter dan 20 man moet zijn.

Overigens was het dit jaar bij de wintersport extreem gezellig, mogen wij dan misschien nog even natafelen?

"Achttien uren..."

(vul maar aan)
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 03 mei 2006 22:01

Ik vond de eerste meetings enorm spannen omdat ik mensen ging ontmoeten die ik op het forum sprak maar in het echt nog nooit gezien had. Wanneer ik nu ga, zijn de 'onbekenden' voor mij ook echt onbekend omdat ik niet veel meer op het forum kom. De bekenden die ik leuk vind om te spreken, spreek ik vaak zat in reallife, dus om daar helemaal voor naar Zeist af te reizen...
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 mei 2006 23:00

Jeronimuz, geef ze een open-dak-show! 8)

En eigenlijk ben ik nog maar naar 2 officiele meetings geweest, besef ik nu ineens :shock: (Schandálig, klopt 8-[ )

Anyway, de reden daarvoor is níet dat ik het niet meer gezellig denk te gaan vinden, maar de onbereikbaarheid. De treinen zijn het spoor naar Bleskensgraaf volledig bijster en ook de bus zit niet op één lijn met dit schitterende dorp, waar 1 postbode maar halve dagen hoeft te werken.
(Tevens beschikt Bles dan weer wél over welgebaande wegen, maar deze Smurff nog niet over een auto, zelfs geen rijbewijs 8) )
Dit lijken me genoeg geldige redenen voor mijn afwezigheid de laatste 10 keer #-o

Als ik ideeën heb, zal ik ze spuien, want in het vervolg hoop ik wat vaker te kunnen komen :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mei 2006 00:09

meschianza schreef:Ik vond de eerste meetings enorm spannen omdat ik mensen ging ontmoeten die ik op het forum sprak maar in het echt nog nooit gezien had. Wanneer ik nu ga, zijn de 'onbekenden' voor mij ook echt onbekend omdat ik niet veel meer op het forum kom. De bekenden die ik leuk vind om te spreken, spreek ik vaak zat in reallife, dus om daar helemaal voor naar Zeist af te reizen...

Inderdaad, dat is voor mij ook het belangrijkste punt. De interessantste en meest actieve mensen ken ik ondertussen irl en een aantal daarvan zijn goede vrienden geworden. Dan voegt zo'n meeting weinig meer toe en er is niet genoeg nieuwe aanwas wbt forummers om 5 meetings per jaar interessant te maken.

Ik vraag me af of een lagerhuis wel zo'n goed idee is. Er zijn namelijk ook altijd nogal wat chatmensen en ook de gemiddelde forummer is nog geen actief en fervent debater.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 04 mei 2006 00:11

Ik vraag me af of een lagerhuis wel zo'n goed idee is. Er zijn namelijk ook altijd nogal wat chatmensen en ook de gemiddelde forummer is nog geen actief en fervent debater.

Idd :roll:
Nou, laat mij maar frituren dan 8) Al vrees ik dat dat eveneens geen goed idee is :mrgreen:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 mei 2006 07:09

Smurffie schreef:

Idd :roll:
Nou, laat mij maar frituren dan 8) Al vrees ik dat dat eveneens geen goed idee is :mrgreen:

zullen wij dan in de jury gaan? Dan kijken wij wel wie het beste kan debateren 8)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 04 mei 2006 08:26

Optimatus schreef:Overigens was het dit jaar bij de wintersport extreem gezellig, mogen wij dan misschien nog even natafelen?

Ik zeg ook niet dat dat niet mag. Maar een maand, misschien twee, is lang zat.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 04 mei 2006 08:42

Het was dan ook erg gezellig ;)
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 04 mei 2006 08:44

jip_86 schreef:
Optimatus schreef:Overigens was het dit jaar bij de wintersport extreem gezellig, mogen wij dan misschien nog even natafelen?

Ik ben het met je eens hoor jip. Laatst zag ik dat dat topic zelfs sticky was in het subforum Refoweb, terwijl het eigenlijk het beste past in de Slowchat.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mei 2006 08:50

Optimatus schreef:Het was dan ook erg gezellig ;)

Goh, echt? Dat had je nog niet gezegd..

nonno
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor nonno » 04 mei 2006 08:53

Ik vind het altijd wel gezellig. Bekende en onbekende mensen spreken. Ik kom er nog niet zo heel lang, en heb geen idee hoe het eerder was, maaru meer eruit halen (qua 'aankleding') zou wel leuk zijn jah.

jip_86 schreef:

Kan het me wel enigsinds voorstellen hoor, maar net wat opti zegt het was gewoon enorm gezellig.
Vorig jaar ging er een slotje op na de reüni (of overgeplaatst naar slowchat).. de reüni van dit jaar is binnenkort :wink:
"zonder mannen aten we de hele dag moorkoppen"

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 04 mei 2006 10:56

nonno schreef:Ik vind het altijd wel gezellig. Bekende en onbekende mensen spreken. Ik kom er nog niet zo heel lang, en heb geen idee hoe het eerder was, maaru meer eruit halen (qua 'aankleding') zou wel leuk zijn jah.

jip_86 schreef:

Kan het me wel enigsinds voorstellen hoor, maar net wat opti zegt het was gewoon enorm gezellig.
Vorig jaar ging er een slotje op na de reüni (of overgeplaatst naar slowchat).. de reüni van dit jaar is binnenkort :wink:

Enerzijds denk ik...als je je er aan ergert....loop dat topic dan voorbij!!!!
Maar okay...ik wist niet dat zoveel mensenn zich er aan irriteerden!

Ik ben nu 2 keer geweest op die meetings....leuk om onbekenden te spreken, goeie therapie :wink: !

Technico

Berichtdoor Technico » 04 mei 2006 12:21

Ik vind de saaiheid een terecht punt, er kan best wat aan gedaan worden idd.

Ik ben pro commissie :)

tactix
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor tactix » 04 mei 2006 15:08

ik denk dat de mensen die iover de wintersport zeuren een beetje jaloers zijn :P
µ±ÎÒΪÄãÇëÇóµÄʱºò

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mei 2006 15:30

tactix schreef:ik denk dat de mensen die iover de wintersport zeuren een beetje jaloers zijn :P

Ik zat al een poos te wachten op de eerste opmerking in deze trant. 8)

Maar nee, sorry, ik ben niet jaloers.

Terug naar “Archief”