Daarom ben ik ook van mening dat de wintersportgroep niet groter dan 20 man moet zijn.
Overigens was het dit jaar bij de wintersport extreem gezellig, mogen wij dan misschien nog even natafelen?
"Achttien uren..."
(vul maar aan)
Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Ik vond de eerste meetings enorm spannen omdat ik mensen ging ontmoeten die ik op het forum sprak maar in het echt nog nooit gezien had. Wanneer ik nu ga, zijn de 'onbekenden' voor mij ook echt onbekend omdat ik niet veel meer op het forum kom. De bekenden die ik leuk vind om te spreken, spreek ik vaak zat in reallife, dus om daar helemaal voor naar Zeist af te reizen...
Smurffie schreef:Ik vraag me af of een lagerhuis wel zo'n goed idee is. Er zijn namelijk ook altijd nogal wat chatmensen en ook de gemiddelde forummer is nog geen actief en fervent debater.
Idd![]()
Nou, laat mij maar frituren danAl vrees ik dat dat eveneens geen goed idee is
jip_86 schreef:Optimatus schreef:Overigens was het dit jaar bij de wintersport extreem gezellig, mogen wij dan misschien nog even natafelen?
Ik zeg ook niet dat dat niet mag. Maar een maand, misschien twee, is lang zat.
jip_86 schreef:Optimatus schreef:Overigens was het dit jaar bij de wintersport extreem gezellig, mogen wij dan misschien nog even natafelen?
nonno schreef:Ik vind het altijd wel gezellig. Bekende en onbekende mensen spreken. Ik kom er nog niet zo heel lang, en heb geen idee hoe het eerder was, maaru meer eruit halen (qua 'aankleding') zou wel leuk zijn jah.jip_86 schreef:Optimatus schreef:Overigens was het dit jaar bij de wintersport extreem gezellig, mogen wij dan misschien nog even natafelen?
Kan het me wel enigsinds voorstellen hoor, maar net wat opti zegt het was gewoon enorm gezellig.
Vorig jaar ging er een slotje op na de reüni (of overgeplaatst naar slowchat).. de reüni van dit jaar is binnenkort
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten