Corine schreef:...dusss
ben ik nu weer zwanger
Wat ik dus net al zei dat ik niet weet hoe het is eerst een paar jaar samen te zijn. Had me ook best leuk geleken, maar ik zou nu, achteraf bekeken, niet meer terug willen.
Volg je me nog?

Sure

En proficiat, natuurlijk.
het lijkt mij gewoon ontzettend leuk om een klein leeftijdsverschil te hebben tussen 2 kinderen...
Dat is het ook. Onze oudste, een jongen, is nu twee. En ons dochtertje is 10 maanden. Er zijn mensen geweest die ons vreemd hebben aangekeken, omdat we zo snel weer in verwachting waren. Maar ondanks de hectische tijd kort na de geboorte van onze dochter, beleven we er zo ontzettend veel vreugde aan dat het alle moeite waard is. Bovendien hébben ze zo tenminste wat aan elkaar. Tussen mij en m'n broers zit gemiddeld vier jaar. En daardoor zijn we gewoon minder met elkaar opgetrokken en nog steeds zijn we niet heel close.
Wat ik zie in mijn omgeving is dat jonge vaders (ouders) veel meer van hun kind kunnen hebben dan oudere vaders (ouders).
Het is gewoon een feit dat je, als je wat jonger bent, fysiek en mentaal veerkrachtiger bent en dus meer kunt hebben. En aangezien er bij het krijgen van kinderen zo wel het een en ander op je af komt, ervaar ik dat persoonlijk als een groot voordeel.