Lalage schreef:Wanneer ben je eraan toe? Voor een man maakt het niet zo superveel uit, maar vrouwen hebben toch te maken met vruchtbaarheid die steeds minder wordt.
Nouja, mannen zijn pakweg tussen hun 18e en 25e ook wel op de toppen van hun kunnen wat dat betreft hoor.
Waarom willen jullie zo graag kinderen? Hebben jullie veel kinderen in je omgeving? Is het een oerinstinct? En waardoor wordt dat dan gestimuleerd? Ik heb er zelf totaal geen behoefte aan. Maar het zou jammer zijn als ik straks 40 ben en denk: hmz sjit ik heb geen kinderen gekregen, nu is het te laat.
Ik wil ook niet perse kinderen, maar ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat ik het leuk zou vinden om een soort 'product' van je gezamenlijke liefde te hebben en om te proberen zo'n kind toe te rusten voor de maatschappij, er dingen mee te doen, etc. Maar daar komt ook wel weer zoveel werk bij kijken en het legt zo'n beslag op je leven dat ik er nu ook weer niet om zit te springen.
Borkdude heeft een oudere broer en een oudere zus, dus dat komt waarschijnlijk wel voordat wij hier serieus over gaan nadenken
Gaan die ook op zo'n korte termijn trouwen als jij dan?