TheKeimpe schreef:En wat betreft mijn leeftijd; Je mocht willen dat je het was
Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:En wat betreft mijn leeftijd; Je mocht willen dat je het was
Othello schreef:Lalage schreef:vader op je 24ste vind ik ook vroeg... maar je kunt het vast wel
Doe niet zo hopeloos modern
Vader op je 33ste, dát is het helemaal! Zit je midden in je midlife crisis, kun je ook nog eens luiers gaan verschonen. Nee, dan heb je het gemaakt.
Othello schreef:Wel verandert je leven totaal, maar ik zou zeggen, juist dáárom ben ik blij dat ik nog relatief jong was toen ik een kind kreeg. Als dertiger pas je je immers een stuk moeilijker aan aan het ritme van een kind. Dat zie ik regelmatig in m'n eigen familie.
Lalage schreef:Hmz, ik heb ook het principe dat ik niet later dan op m'n 29ste wil starten met proberen kinderen te krijgen, ALS ik er al ooit aan wil beginnen. Maar dat legt tegelijk best wel druk op me, ik heb immers nog vijf jaar en dan moet ik dat besloten hebben. Dus ik denk er maar niet te vaak aan.
(heb trouwens een deal gesloten met iemand hier op het forum die wel tien kinderen wilde krijgen, dan hoef ik er geen meer)
Lalage schreef:Corine: ik ben bijna afgestudeerd en heb niet gestudeerd voor huisvrouw. Dat is het grote dilemma van elke afgestudeerde vrouw. Maar misschien moet er hier een topicsplits plaatsvinden...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten