PeterD schreef:De Jehova's getuigen zouden dit eens moeten lezen allemaal... Wat zullen ze gniffelen...
*gniffel gniffel*

Inderdaad. Ik ben een Getuige van Jehovah, kom ik hier op een forum en is er een topic over ons

Ik vind het best wel oké als jullie eens moeite doen om met ons te praten. Hier in België valt dat vaak tegen! *Ding dong* (deur gaat open) *KNAL!* (deur knalt dicht)

Oh ja: dit viel me erg mee omdat het redelijk klopt:
- ze ontkennen de drie-eenheid
- kerst en pasen mogen niet gevierd worden
- bloedtransfussie is verboden
- via een of andere berekening menen ze te weten dat in 1914 de duivel op aarde is geworpen, en dat sinds dien Gods koningkrijk regeerd(dat is God + de 144000 uit openbaringen)over de aarde.
- Volgens hun gaat het laatste oordeel,dus de wederkomst van Jesus zo: de doden krijgen hun lichaam terug, maar worden niet geoordeld naar hun daden, je begint weer met een schone lei, en omdat Christus nu zelf op aarde is krijgt iedereen het beste onderwijs in God dat er is. Dus wat je op de oordeels dag doet is maatgevend of je behouden blijft of niet. Een hel kennen ze trouwens niet, als je niet behouden blijft ga je simpel weg voor de tweede keer dood en dan voorgoed.
En dit was erg grappig (werd dit geassociëerd met Jehovah's Getuigen? Zoja, dan klopt enkel het eerste

1 Jezus Christus in een "geestelijke" broer van lucifer
2 God de Vader eens een man was zoals ook wij.
3 Wij later ook goden zullen worden die gaan heersen op verschillende planeten (jij mag op de maan Spacy Jawel!)
4 Dat de Christus geboren is nadat de Vader fysieke gemeenschap heeft gehad met Maria
5 God woont op een planeet genaamd Kolob
6 God is niet een God maar drie verschillende
7 Ze de bijbel niet als zijnde geïnspireerd aanvaarden (boek van Mormon wel)
Zo, hopelijk kunnen jullie er een beetje mee leven dat er een Getuige op dit topic zit