Maar dat was het iig niet. Ik ben ook beslist niet tegen alle popmuziek, ik herken Marnix angst maar het hoeft natuurlijk niet weer zo'n praatje te zijn. De visie van Vreugdenhil vind ik namelijk zwaar overdreven.
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Gaat het trouwens om de film "They Sold Their Souls for Rock n' Roll"? Die moet ik altijd nog een keer in z'n geheel zien, dus misschien ga ik dan wel.
parsifal schreef:Aragorn schreef:Gaat het trouwens om de film "They Sold Their Souls for Rock n' Roll"? Die moet ik altijd nog een keer in z'n geheel zien, dus misschien ga ik dan wel.
Het gaat niet om die film. Koos vond die film te Amerikaans.
Aragorn schreef:parsifal schreef:Aragorn schreef:Gaat het trouwens om de film "They Sold Their Souls for Rock n' Roll"? Die moet ik altijd nog een keer in z'n geheel zien, dus misschien ga ik dan wel.
Ah, ok.Heb je enig idee wat het dan wel wordt?
TSTSFRNR berust idd meer op sensatie dan op getrouwe weergave.
Aragorn schreef:parsifal schreef:Aragorn schreef:Gaat het trouwens om de film "They Sold Their Souls for Rock n' Roll"? Die moet ik altijd nog een keer in z'n geheel zien, dus misschien ga ik dan wel.
parsifal schreef:Aragorn schreef:parsifal schreef:Aragorn schreef:Gaat het trouwens om de film "They Sold Their Souls for Rock n' Roll"? Die moet ik altijd nog een keer in z'n geheel zien, dus misschien ga ik dan wel.
Ik gok dat jij het niet met Koos eens zult zijn. Net zo min als ik het zal zijn. De relatie: foute wortels -> alle popmuziek is fout verwacht ik ergens wel. Zelf ben ik wel kritisch t.o.v. muziek. Ik beoordeel muziek op zowel muzikaliteit (voor zover ik dat kan beoordelen) en boodschap. Als de boodschap niet fout is of iets waardevols te zeggen heeft, zou ik muziek niet snel afkeuren.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de invloed van muziek is op je gedrag/houding. Mijn verwachting is dat het merendeel van de popmuziek een zeer beperkte impact heeft op je attitude. Maar dat is slechts een verwachting.
Aragorn schreef:Ah, ok.Heb je enig idee wat het dan wel wordt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten