RW'ers die toevallig naar schoolzicht gaan???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 11 apr 2006 19:54

Smurffie schreef:
Debor@ schreef:
Poesje schreef:'s Avonds op tijd binnen zijn enzo, maar goed..er zijn ook genoeg leuke dingen!

Ehm... hoe laat is op tijd? 8)

Nah, als je dan toch op tijd binnen moet zijn, kun je beter nog een potje Uno-en 8)
Of een potje blowen 8)

Haha, dat gaat nog wat worden zeg :).
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Sanne20
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Sanne20 » 11 apr 2006 20:53

Vraag me nu dus heel erg af of dat ik nog wil... maar aan de andere kant voel ik me ook wel uitgedaagd om te gaan kijken of dat jullie gelijk hebben..... ik zal op afstand blijven van the boss...
www.freewebs.com/adoptieroest
Wij zijn op reis naar onze parels uit Polen.

Jullie groeien niet onder mijn hart,
Jullie groeien IN mijn hart.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 11 apr 2006 22:11

Debor@ schreef:
Poesje schreef:'s Avonds op tijd binnen zijn enzo, maar goed..er zijn ook genoeg leuke dingen!

officieel 11 uur 's avonds :)
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 12 apr 2006 09:00

Dan moet je dus binnen in je tent zitten? Wordt er ook nog gecontroleerd of er niet iemand van de andere sexe aanwezig is? Dat heb ik namelijk ook wel eens gehoord, maar berust dat ook op werkelijkheid?
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

snien
Mineur
Mineur
Locatie: Goes (maar de 24 jaar Vlissingen zit ook nog diep in mijn hart)

Berichtdoor snien » 12 apr 2006 09:53

Corine schreef:
suus_ schreef:nee dankje, nooit meer! :oops:

maar wil je ingeleid worden in de harde kern refo's en een goed beeld krijgen van hun gedrag, dan is het zeker de moeite waard om er eens een weekje te gaan zitten

Overdrijven is ook een vak..

Helaas, helaas is dit geen overdrijven. Uiteraard kunnen de campinggasten zelf het gezellig hebben en naar hun zin hebben....ECHTER.......hun plezier en hun gedrag is helaas maar al te vaak een grote bron van ergenis voor de mensen van buiten hun camping.

Ik zou tig voorbeelden kunnen noemen, maar laat ik dit zeggen: wij als christenen zeggen altijd dat we beter weten hoe te moeten leven en wat goede waarden en normen zijn maar in de praktijk is het handelen daarnaar ver te zoeken. EN dit geldt dus met name ook voor veel Schoolzichters.

Helaas, helaas.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 12 apr 2006 12:43

Napoleon schreef:
Debor@ schreef:

officieel 11 uur 's avonds :)
Ow. Dan begin ik dus meestal net :wink:. Maar, Ik ben natuurlijk niet te beroerd om me aan de regels te houden (anders heeft gaan natuurlijk weinig zin) en ik ben benieuwd, zoals Sanne ook zegt, hoe ik het ga ervaren.

Ik ken verder heel weinig christenen, dus ik ben benieuwd naar het beeld wat Snien een beetje schetst: beter weten maar niet zo handelen. Mijn ervaring met die weinige christenen is wel: hoe strenger de kerk, hoe groter de smoelen.

Ik ben ook wel benieuwd ja, hoe dat zit met die controle op de aanwezigheid van de andere sexe. Als die eigenaar een douche openmaakt (zoals Dreamster vertelde), dan zie ik de beste man ook wel in staat om even ongevraagd en onaangekondigd de caravan/tent binnen te wandelen... In geval van douche-openmaken zal hij dat minimaal met een geslachtswijziging of zo moeten bekopen. Zoiets heb je gewoon niet te doen.

Gister heel toevallig een vriendin van m'n zus gesproken (had ik al jaren niet meer gezien) en zij heeft ooit ook eens op Schoolzicht gezeten, waarbij die eigenaar haar na 2 dagen uitmaakte voor 'vuile, brutale Rotterdammer' omdat ze er fatsoenlijk iets van had gezegd dat hij heel bot reageerde op iemand anders. Waarop natuurlijk de discussie ontstond dat hij zoiets niet had te zeggen en dat zijn soort alleen maar weëige Veluwers op prijs stelde. En dat ze niet begreep dat hij zondags vooraan in de kerk zat als hij zó met mensen omging. Waarop hij handtastelijk werd. Schijnt een flinke rel geweest te zijn.

Nu is die vriendin nog vrij rustig en kalm en niet snel boos, maar van mezelf weet ik dat ik hem zal aanvliegen als hij zoiets tegen me zou zeggen. Of je nou van de Veluwe komt of uit de grote boze stad, dat zou toch niet uit moeten maken?!

Ik denk dat ik me maar rustig ga houden en ik vind het wel een uitdaging, eerlijk gezegd :)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 12 apr 2006 12:53

Debor@: al overwogen om wat valium tabletjes mee te nemen?

Als die beheerder echt zo'n bullebak is die douches openmaakt, dan krijgt hij van mij geen pakslaag hoor. Ik wens mijn handen niet vies te maken namelijk. Maar nee, zonder dollen, in zo'n geval zou ik er gelijk een proces van maken en de media inlichten. Eens kijken of meneer dat dan leuk vind.
Wat betreft het hoe strenger, hoe groter de smoelen....Dat heb ik helaas maar al te vaak gezien. Erg sneu allemaal, hoe mensen hun christelijkheid selectief belijden/uitvoeren.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 apr 2006 14:48

Katlheen schreef:Wat betreft het hoe strenger, hoe groter de smoelen....Dat heb ik helaas maar al te vaak gezien. Erg sneu allemaal, hoe mensen hun christelijkheid selectief belijden/uitvoeren.

Dan ben jij vast erg streng? :)

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 12 apr 2006 14:59

Zeer selectief streng.... :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 apr 2006 15:00

Ja, selectiviteit is wel jouw sleutelwoord ja. 8)

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 12 apr 2006 16:52

Dat heet prioriteit aan mijn energie besteding geven, mijn beste! :lol:

Sanne20
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Sanne20 » 12 apr 2006 20:56

Katlheen schreef:Dat heet prioriteit aan mijn energie besteding geven, mijn beste! :lol:

Die heb ik opgeschreven in mijn schrift met mooie uitspraken! Geweldig. Leuk om al die verhalen over schoolzicht eens te horen. Ben zeer benieuwd wat het van de zomer gaat worden daar....
www.freewebs.com/adoptieroest

Wij zijn op reis naar onze parels uit Polen.

Jullie groeien niet onder mijn hart,

Jullie groeien IN mijn hart.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 12 apr 2006 23:40

Je zult zien dat het allemaal best meevalt... :wink:

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 13 apr 2006 21:31

snien schreef:Ik zou tig voorbeelden kunnen noemen, maar laat ik dit zeggen: wij als christenen zeggen altijd dat we beter weten hoe te moeten leven en wat goede waarden en normen zijn maar in de praktijk is het handelen daarnaar ver te zoeken. EN dit geldt dus met name ook voor veel Schoolzichters.

Helaas, helaas.

En is natuurlijk ook een groep mensen die altijd zeurt.... Ik bedoel zoiets als, ik kan me niet voorstellen dat er zo veel mensen last hebben van die camping.

Ik ben op genoeg campings in Nederland en Frankrijk geweest om te weten dat het wel een heel rustige camping is!

Hoewel het natuurlijk wel mogelijk is dat sommigen (jongeren?) zich te buiten gaan buiten de camping. :?

Liesl
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Liesl » 13 apr 2006 23:11

Het feit dat er al zoveel ruis is rondom dit onderwerp zegt mij al genoeg over deze camping.

Ik ben er overigens zelf een keer geweest en mij zal je daar nooit vakantie zien vieren al moet ik wel zeggen dat de snackbar errug goed was :mrgreen:
Refoweb is van ons allemaal :p

Terug naar “Archief”