Napoleon schreef:Debor@ schreef:Poesje schreef:'s Avonds op tijd binnen zijn enzo, maar goed..er zijn ook genoeg leuke dingen!
Ehm... hoe laat is op tijd?

officieel 11 uur 's avonds

Ow. Dan begin ik dus meestal net

. Maar, Ik ben natuurlijk niet te beroerd om me aan de regels te houden (anders heeft gaan natuurlijk weinig zin) en ik ben benieuwd, zoals Sanne ook zegt, hoe ik het ga ervaren.
Ik ken verder heel weinig christenen, dus ik ben benieuwd naar het beeld wat Snien een beetje schetst: beter weten maar niet zo handelen. Mijn ervaring met die weinige christenen is wel: hoe strenger de kerk, hoe groter de smoelen.
Ik ben ook wel benieuwd ja, hoe dat zit met die controle op de aanwezigheid van de andere sexe. Als die eigenaar een douche openmaakt (zoals Dreamster vertelde), dan zie ik de beste man ook wel in staat om even ongevraagd en onaangekondigd de caravan/tent binnen te wandelen... In geval van douche-openmaken zal hij dat minimaal met een geslachtswijziging of zo moeten bekopen. Zoiets heb je gewoon niet te doen.
Gister heel toevallig een vriendin van m'n zus gesproken (had ik al jaren niet meer gezien) en zij heeft ooit ook eens op Schoolzicht gezeten, waarbij die eigenaar haar na 2 dagen uitmaakte voor 'vuile, brutale Rotterdammer' omdat ze er fatsoenlijk iets van had gezegd dat hij heel bot reageerde op iemand anders. Waarop natuurlijk de discussie ontstond dat hij zoiets niet had te zeggen en dat zijn soort alleen maar weëige Veluwers op prijs stelde. En dat ze niet begreep dat hij zondags vooraan in de kerk zat als hij zó met mensen omging. Waarop hij handtastelijk werd. Schijnt een flinke rel geweest te zijn.
Nu is die vriendin nog vrij rustig en kalm en niet snel boos, maar van mezelf weet ik dat ik hem zal aanvliegen als hij zoiets tegen me zou zeggen. Of je nou van de Veluwe komt of uit de grote boze stad, dat zou toch niet uit moeten maken?!
Ik denk dat ik me maar rustig ga houden en ik vind het wel een uitdaging, eerlijk gezegd