Moderator: Moderafo's
mystery schreef:Je kunt altijd vragen naar het beroep/studie van iemand. Als iemand een beetje trots is op wat hij doet, komt er vast een heel verhaal uit. En anders heb je het over hele actuele dingen... Gewoon oefenen, het lukt vast wel.
Lalage schreef:mystery schreef:Je kunt altijd vragen naar het beroep/studie van iemand. Als iemand een beetje trots is op wat hij doet, komt er vast een heel verhaal uit. En anders heb je het over hele actuele dingen... Gewoon oefenen, het lukt vast wel.
Ik heb afgeleerd om een heel verhaal af te steken over m'n studie, want mensen snappen het toch niet
Jannoek schreef:Lalage schreef:mystery schreef:Je kunt altijd vragen naar het beroep/studie van iemand. Als iemand een beetje trots is op wat hij doet, komt er vast een heel verhaal uit. En anders heb je het over hele actuele dingen... Gewoon oefenen, het lukt vast wel.
Ik heb afgeleerd om een heel verhaal af te steken over m'n studie, want mensen snappen het toch niet
beetje herkenbaar ja.. de meesten haken al af als ik de naam van m'n studie noem
Aragorn schreef:Jannoek schreef:Lalage schreef:mystery schreef:Je kunt altijd vragen naar het beroep/studie van iemand. Als iemand een beetje trots is op wat hij doet, komt er vast een heel verhaal uit. En anders heb je het over hele actuele dingen... Gewoon oefenen, het lukt vast wel.
beetje herkenbaar ja.. de meesten haken al af als ik de naam van m'n studie noem
Op familieverjaardagen interesseert de meesten het ook geen ruk, dan vragen ze maar naar je studie om maar even wat te kunnen zeggen. En als je het dan gaat uitleggen kijken ze alweer de andere kant op.
rikkkie schreef:Vonkie schreef:haha! Volgens mij is dat wel normaal hoor. Is toch best een beejte spannend.
Over het algemaan heb ik niet zoveel moeite met het beginnen van een gesprek of contacten leggen. Ik weet ook niet hoe het soms gaat maar dan ben je ineens met iemand aan het praten.
soms vind ik het wel moeilijk, dan zit je allebei te wachten in de wachtkamer bij de tandarts ofzo en dan kijk je allebei maar de andere kant op en dan blijft et zo angstig stil. Niet dat je dan perse iets moet zeggen tegen die ander want je kent hem of haar toch niet. Dan vind ik het wel moeilijk om spontaan iets te zeggen.
Ja is ook wel normaal denk, de reactie blijft alleen beetje lang op zich wachten. Als ze niet reageert weet ik echt niet waar ik kijken moet denk...
rikkkie schreef:Reactie blijft uit, voel me nu errug slechtWat nu?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten