Berichtdoor MissF » 29 mar 2006 20:10
Ik vond het in het begin heel erg lastig.
Ik heb namelijk ontzettend veel vrienden, ik had er zelfs veel meer dan vriendinnen, en dan opeens heb je verkering...
In mijn vorige relatie ben ik er bijna aan onderdoor gegaan dat ik alle jongens meteen aan de kant heb gezet en me helemaal op hem gericht heb. En hij daarentegen, bleef veel te close met meiden.
Dat was echt niet leuk.
Dus heb ik nu echt geprobeerd een middenweg te zoeken. Ik knuffel absoluut niet meer met mijn gewone vrienden, maar ik probeer ze wel altijd kennis te laten met mijn vriend, zodat hij weet met wie ik omga, met wie ik praat.
Wel merk ik, dat een aantal jongens gewoon afvallen nu. Zij willen nog steeds de volle aandacht van mij, als hun gewone vriendin hoor, maar ik wil en kan dat niet meer! Het is jammer dat zij nu 'wegvallen' hierdoor, maar doordat mijn vriend eigenlijk alleen vrienden en geen vriendinnen heeft, leer ik door hem weer geweldige jongens kennen. En dat is voor hem ook een 'veiliger' idee, omdat hij zijn vrienden supergoed kent.
Nu hebben we 8 maanden verkering en is alles gewoon anders. Er is nu echt 10000% vertrouwen, en ik trek gewoon minder met jongens op, en hij ook amper met de meiden met wie ie eerst wel eens omging.
We hebben nu elkaar, al letten we er wel ontzettend goed op dat we ook onze eigen vrienden en vriendinnen houden en ook daar lekker avondjes voor uittrekken!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...