Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Kaw: dat ligt toch aan je bouw. Ik zou me er niet te snel zorgen over maken, tenzij ze klaagt dat ze te dik is.
Kaw schreef:Lalage schreef:Kaw: dat ligt toch aan je bouw. Ik zou me er niet te snel zorgen over maken, tenzij ze klaagt dat ze te dik is.
Oke, prima. Nee, ze klaagt steeds dat ze te dun is.
Overigens met mijn 1.90 en 65 kilo ben ik ook een goede kandidaat
Ik heb me in het verleden regelmatig behoorlijk klote gevoelt en dat ging behoorlijk ver, maar ik heb nooit neigingen gehad om dat te vertalen naar een vorm van eetstoornis. Is het wetenschappelijk onderbouwt om te zeggen dat vrouwen er vattelijker voor zijn?
Teh Smiem schreef:Kaw schreef:Lalage schreef:Kaw: dat ligt toch aan je bouw. Ik zou me er niet te snel zorgen over maken, tenzij ze klaagt dat ze te dik is.
Ik heb me in het verleden regelmatig behoorlijk klote gevoelt en dat ging behoorlijk ver, maar ik heb nooit neigingen gehad om dat te vertalen naar een vorm van eetstoornis. Is het wetenschappelijk onderbouwt om te zeggen dat vrouwen er vattelijker voor zijn?
Wetenschappelijk... Ik merk iig wel dat vrouwen er wel meer over klagen
marina87 schreef:Teh Smiem schreef:Kaw schreef:Lalage schreef:Kaw: dat ligt toch aan je bouw. Ik zou me er niet te snel zorgen over maken, tenzij ze klaagt dat ze te dik is.
Wetenschappelijk... Ik merk iig wel dat vrouwen er wel meer over klagen
Ja en? Rustig aan he..![]()
Eetproblemen/stoornissen komen bijna altijd bij vrouwen voor, af en toe bij mannen ja
marina87 schreef:Het gaat goed met deze mevrouw!!Woog eerst 49 en nu ('s morgens na ontbijt!) 50.8!! Verder hoop ik goed te blijven eten, gisteren heb ik wel 5 boterhammen op met jam, hagelslag en kaas op!
Gerdien B. schreef:eten is zo'n makkelijke manier om het daar op af te reageren. Je moet eten anders val je om. Dus als je dan toch aan het eten ben dan kan je je net zo goed vol proppen om alles te vergeten.
Eten is eigenlijk ook altijd wel te vinden in huis, omdat een mens moet eten. Werken kan je niet altijd zelf bepalen of je meer gaat werken of niet.
De laatste tijd heb ik echt weer flink gegeten en ben op gewicht gebleven. Daar ben ik echt blij mee!!!
Of ik nu dus veel of weinig tot bijna niets eet, hooguit 2 kilo scheelt het in gewicht.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten