Mijn hart klopt voor vele vrouwen,
ik hoop nog lang niet te trouwen!
Moderator: Moderafo's
bloempie21 schreef:paprikameisje2 schreef:lammetje schreef:
waar ik zo'n vreselijke hekel aan heb zijn die achterlijke stukjes die je 's avonds krijgVolgens mijn moeder hebben ze al iets heel leuks verzonnen, het lijkt mij alleen leuker om met iedereen te kletsen, feest te vieren ipv sil te zijn voor die langdradige stukjes
Idem!!!!
maar krijg al die mensen dat maar is aan het verstand....
Wij hebben afgesproken met de ceremoniemeester dat als er een levensbeschrijving gemaakt wordt door mijn ouders of die van martien, dan mag dat tijdens het eten gedaan worden.
En verder mogen er 's avonds 4 stukjes gedaan worden van elk max. 5 minuten.
Op zich vond ik het al vervelend om dit zo te beperken, maar ja, ik heb er dus echt geen zin in dat er straks de hele avond stukjes gedaan worden. En zowieso vind ik dat 5 minuten lang genoeg is. Anders dan let op een gegeven moment toch niemand meer op en dat is ook jammer voor degene die het stukje opvoert.
O ja, en er mag niet gezongen worden!
pandabeertje schreef:ow, dat wist ik niet. Op wat voor manier dan? Met drank, daar kan ik inkomen maar met sigaren
mystery schreef:pandabeertje schreef:ow, dat wist ik niet. Op wat voor manier dan? Met drank, daar kan ik inkomen maar met sigaren
Als mijn vriend zou roken (maar dat doet ie gelukkig niet) dan zou ik heel graag willen dat hij daar per direct mee stopt. Want ik kan niet tegen roken in verband met mijn gezondheid, maar ik vind roken ook een langzame zelfmoord. Ik kan er niets goeds in zien. Als je die punten in je hoofd hebt, snap je vast dat roken ook een relatie kan stukmaken... toch?
Sjonge MissF, er staat jullie dan wel heel wat te wachten...
lammetje schreef:Gelukkig hebben wij ook een ceremoniemeester die de stukjes wel inkortEn levensbeschrijvingen komen er ook niet bij hoor, en bij vlieger al helemaal niet
We lopen dan gewoon van tafel
bloempie21 schreef:lammetje schreef:Gelukkig hebben wij ook een ceremoniemeester die de stukjes wel inkortEn levensbeschrijvingen komen er ook niet bij hoor, en bij vlieger al helemaal niet
Ja kijk dat vind ik dan weer moeilijk he. Me ouders doen ws wel een levensbeschouwing. Als het anderen waren konden we makkelijker zeggen dat we het niet willen, maar bij je eigen ouders die al hun ijver en liefde er in stoppen is dat toch wel anders vind ik. En vind ik het toch zeker wel van enige respect getuigen als je hen dit stuk laat vertellen en er daadwerkelijk naar luistert. En wanner je de humor er van in ziet, dan valt het denk ik ook wel weer hartstikke mee!
Aragorn schreef:le Chevalier de Moralité schreef:Mijn hart klopt voor vele vrouwen,
ik hoop nog lang niet te trouwen!
En dat zegt een moraalridder..
paprikameisje2 schreef:bloempie21 schreef:lammetje schreef:Gelukkig hebben wij ook een ceremoniemeester die de stukjes wel inkortEn levensbeschrijvingen komen er ook niet bij hoor, en bij vlieger al helemaal niet
Ja kijk dat vind ik dan weer moeilijk he. Me ouders doen ws wel een levensbeschouwing. Als het anderen waren konden we makkelijker zeggen dat we het niet willen, maar bij je eigen ouders die al hun ijver en liefde er in stoppen is dat toch wel anders vind ik. En vind ik het toch zeker wel van enige respect getuigen als je hen dit stuk laat vertellen en er daadwerkelijk naar luistert. En wanner je de humor er van in ziet, dan valt het denk ik ook wel weer hartstikke mee!
waarom? ik hoef al die prive niet op tafel hoor!!
bloempie21 schreef:paprikameisje2 schreef:bloempie21 schreef:lammetje schreef:Gelukkig hebben wij ook een ceremoniemeester die de stukjes wel inkortEn levensbeschrijvingen komen er ook niet bij hoor, en bij vlieger al helemaal niet
waarom? ik hoef al die prive niet op tafel hoor!!
Wij zijn tijdens het eten alleen maar met directe familie, dus die zijn grotendeels toch wel op de hoogte van ons privé.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten