Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 07 mar 2006 21:23

Band is leuk idd,

Maar dé vrouw van m'n dromen vind ik toch een stuk belangrijker :8>

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

pandabeertje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pandabeertje » 07 mar 2006 21:26

Owke Javaca, dat snap ik, maar zonder een hechte band dan is dat heel moeilijk. Of is het dé vrouw IN je dromen. Dan wordt het een stuk lastiger. Die band kun je dan desnoods verzinnen. :D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 08 mar 2006 12:37

pandabeertje schreef:
Marnix schreef:Nee, de Whisky en Sigaren zijn vooral belangrijk....

Je gaat toch niet trouwen als je zelfs de meest essentiele en belangrijke dingen in je leven niet kan delen? :roll:

:shock: Maar marnix, je trouwt toch omdat je van die persoon veel houd en niet om aan je eigen belangen te voldoen?! Zoals whisky en sigaren!!!

Dat heb ik toch ook niet ontkend? Je houdt veel van iemand.... en daar wil je je leven mee delen... en wat nou als sigaren en whiskey je leven zijn :P :D Dan moet je dat toch wel met de persoon waar je zielsveel van houdt kunnen delen?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 08 mar 2006 17:47

pandabeertje schreef:Owke Javaca, dat snap ik, maar zonder een hechte band dan is dat heel moeilijk. Of is het dé vrouw IN je dromen. Dan wordt het een stuk lastiger. Die band kun je dan desnoods verzinnen. :D

Ow wacht ik las het verkeerd. Las Band in de vorm van een muziekband :mrgreen:

De vrouw van m'n dromen ken ik al :mrgreen:

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

pandabeertje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pandabeertje » 08 mar 2006 21:43

dat geeft niet, dat had ik eerst ook. :mrgreen:

Maar Marnix, met drank moet je toch oppassen. Ik vind dat maar eng. STEL dat jij iemand bent die graag drinkt en niet zo'n klein beetje ook. Dan kan dat een huwelijk kapot maken. Dat is met sigaren naar ik vermoed niet zo :roll:

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 09 mar 2006 10:10

pandabeertje schreef:dat geeft niet, dat had ik eerst ook. :mrgreen:

Maar Marnix, met drank moet je toch oppassen. Ik vind dat maar eng. STEL dat jij iemand bent die graag drinkt en niet zo'n klein beetje ook. Dan kan dat een huwelijk kapot maken. Dat is met sigaren naar ik vermoed niet zo :roll:

Roken kan een relatie ook kapot maken hoor....
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

pandabeertje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pandabeertje » 09 mar 2006 19:42

ow, dat wist ik niet. Op wat voor manier dan? Met drank, daar kan ik inkomen maar met sigaren :?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 mar 2006 19:47

Op mijn ideale trouwdag staat er een mooie betaalbare kerk waar je niet teveel nagalm hebt bij het zingen naast het gemeentehuis. Op het gemeentehuis kan je altijd voor 50 euro trouwen, inclusief alle papieren. Verder woont iedereen zo dichtbij dat ze op de fiets kunnen komen en iedereen gaat dan op versierde fietsen van het gemeentehuis naar de kerk fietsen.
Maar voor de rest is het gewoon zoals het echt gaat worden hoor ;)

pandabeertje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor pandabeertje » 09 mar 2006 19:56

Hahaa, das een goeie. Die versierde fietsen vallen op, maar jij en je bruid dan........ Ook op de tweewieler. Zij met haar lange bruidsjurk aan......dat wordt moeilijk denk ik of niet :?:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 09 mar 2006 21:03

pandabeertje schreef:Hahaa, das een goeie. Die versierde fietsen vallen op, maar jij en je bruid dan........ Ook op de tweewieler. Zij met haar lange bruidsjurk aan......dat wordt moeilijk denk ik of niet :?:

Die gaan er lopend voor :wink:

Maar das een beetje offtopic hé,

waar ik zo'n vreselijke hekel aan heb zijn die achterlijke stukjes die je 's avonds krijg :x Volgens mijn moeder hebben ze al iets heel leuks verzonnen, het lijkt mij alleen leuker om met iedereen te kletsen, feest te vieren ipv sil te zijn voor die langdradige stukjes

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 mar 2006 22:33

lammetje schreef:
waar ik zo'n vreselijke hekel aan heb zijn die achterlijke stukjes die je 's avonds krijg :x Volgens mijn moeder hebben ze al iets heel leuks verzonnen, het lijkt mij alleen leuker om met iedereen te kletsen, feest te vieren ipv sil te zijn voor die langdradige stukjes

Idem!!!!

maar krijg al die mensen dat maar is aan het verstand....

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 mar 2006 01:00

pandabeertje schreef:dat geeft niet, dat had ik eerst ook. :mrgreen:

Wel als de een rookt en de ander niet.... Dan heb je het idee dat je een asbak loopt te zoenen ;)

Met drank moet je ook oppassen.... helemaal mee eens.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mar 2006 07:50

paprikameisje2 schreef:
lammetje schreef:

Idem!!!!

Bang om door de mand te vallen? :wink:

haha, *hangt er wel vanaf hoe het stukje in elkaar zit*.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 mar 2006 09:04

pandabeertje, ik trouw met Borkdude, dat is een jongen ;) Maar ik mag van m'n moeder niet op de fiets in trouwjurk. Ze wilde wel een schoolbus oid voor me huren, maar voor de hele dag is dat iets te duur helaas.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 10 mar 2006 13:47

paprikameisje2 schreef:
lammetje schreef:

Idem!!!!

Wij hebben afgesproken met de ceremoniemeester dat als er een levensbeschrijving gemaakt wordt door mijn ouders of die van martien, dan mag dat tijdens het eten gedaan worden.
En verder mogen er 's avonds 4 stukjes gedaan worden van elk max. 5 minuten.
Op zich vond ik het al vervelend om dit zo te beperken, maar ja, ik heb er dus echt geen zin in dat er straks de hele avond stukjes gedaan worden. En zowieso vind ik dat 5 minuten lang genoeg is. Anders dan let op een gegeven moment toch niemand meer op en dat is ook jammer voor degene die het stukje opvoert.
O ja, en er mag niet gezongen worden! :mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”