Maar dé vrouw van m'n dromen vind ik toch een stuk belangrijker

Moderator: Moderafo's
pandabeertje schreef:Marnix schreef:Nee, de Whisky en Sigaren zijn vooral belangrijk....
Je gaat toch niet trouwen als je zelfs de meest essentiele en belangrijke dingen in je leven niet kan delen?
Maar marnix, je trouwt toch omdat je van die persoon veel houd en niet om aan je eigen belangen te voldoen?! Zoals whisky en sigaren!!!
pandabeertje schreef:Owke Javaca, dat snap ik, maar zonder een hechte band dan is dat heel moeilijk. Of is het dé vrouw IN je dromen. Dan wordt het een stuk lastiger. Die band kun je dan desnoods verzinnen.
pandabeertje schreef:dat geeft niet, dat had ik eerst ook.![]()
Maar Marnix, met drank moet je toch oppassen. Ik vind dat maar eng. STEL dat jij iemand bent die graag drinkt en niet zo'n klein beetje ook. Dan kan dat een huwelijk kapot maken. Dat is met sigaren naar ik vermoed niet zo
pandabeertje schreef:Hahaa, das een goeie. Die versierde fietsen vallen op, maar jij en je bruid dan........ Ook op de tweewieler. Zij met haar lange bruidsjurk aan......dat wordt moeilijk denk ik of niet
lammetje schreef:
waar ik zo'n vreselijke hekel aan heb zijn die achterlijke stukjes die je 's avonds krijgVolgens mijn moeder hebben ze al iets heel leuks verzonnen, het lijkt mij alleen leuker om met iedereen te kletsen, feest te vieren ipv sil te zijn voor die langdradige stukjes
pandabeertje schreef:dat geeft niet, dat had ik eerst ook.![]()
Maar Marnix, met drank moet je toch oppassen. Ik vind dat maar eng. STEL dat jij iemand bent die graag drinkt en niet zo'n klein beetje ook. Dan kan dat een huwelijk kapot maken. Dat is met sigaren naar ik vermoed niet zo
paprikameisje2 schreef:lammetje schreef:
waar ik zo'n vreselijke hekel aan heb zijn die achterlijke stukjes die je 's avonds krijgVolgens mijn moeder hebben ze al iets heel leuks verzonnen, het lijkt mij alleen leuker om met iedereen te kletsen, feest te vieren ipv sil te zijn voor die langdradige stukjes
Idem!!!!
maar krijg al die mensen dat maar is aan het verstand....
paprikameisje2 schreef:lammetje schreef:
Idem!!!!
maar krijg al die mensen dat maar is aan het verstand....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten