Seks binnen het huwelijk

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

peter77
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peter77 » 22 feb 2006 21:06

Hij er nu ook vrije seks op na houd is het enige antwoord wat daarop kan steek houden. Lijkt mij maar dat deed aragorn toch niet. dus leg eens uit inderdaad hoe dat dan kan als je geen seks heb voor je huwelijk...van een overspelige wc bril gekregen?
De web-log van Clint (moet je gezien hebben) Iedere dag een vervolg op de belevenissen van een ruige christen met borsthaar.
http://clintslog.web-log.nl/

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 feb 2006 21:11

Wat maakt het dan uit of de eerste keer binnen of buiten het huwelijk is? In beide gevallen heb je hoogstwaarschijnlijk geen soa (tenzij je herpes opgelopen hebt en dan aan orale seks gaat doen natuuurlijk) en in beide gevallen kan je zonder voorbehoedmiddelen zwanger raken.

André

Berichtdoor André » 22 feb 2006 21:14

Aragorn schreef:Omdat je het dan meestal zonder voorbehoedmiddelen doet?
Is denk ik onzin omdat je dan wel (als het goed is) met 1 partner 'werkt'
Het schijnt dan wel redelijk goed te gaan, zegmaar zoals God het bedacht heeft voor de mens. :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 feb 2006 21:26

Wat worden hier nu weer voor insinuaties geuit aangaande het aantal van mijn partners? :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2006 08:11

Lalage schreef:hmz ja, toen Borkdude en ik elkaar net kenden, gingen we de hele nacht knuffelen. Maar dan ontbeten we daarna pas om half vier 's middags. Haha, mooie tijd was dat!

Haha ja, dat is mooi! :D En dan een fles wijn leegdrinken, pannekoeken eten en weer in slaap vallen.. ja, ik hou wel van Het Grote Niets Doen. :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 feb 2006 09:08

Aragorn schreef:
Lalage schreef:hmz ja, toen Borkdude en ik elkaar net kenden, gingen we de hele nacht knuffelen. Maar dan ontbeten we daarna pas om half vier 's middags. Haha, mooie tijd was dat!

Haha ja, dat is mooi! :D En dan een fles wijn leegdrinken, pannekoeken eten en weer in slaap vallen.. ja, ik hou wel van Het Grote Niets Doen. :)

Of 's avonds naar het filmhuis voor een vage film. Heerlijk! Enschede is zo gek nog niet, ook al is het zo ver weg. Het is klein maar fijn.

Willard
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Willard » 23 feb 2006 14:54

Aragorn schreef:Er wordt hier wel een beetje gedaan alsof je gelijk de hele KamaSutra moet kunnen uitoefenen, hetgeen met de nodige ervaring ook nog steeds niet simpel is. Ik vond het de eerste keer eigenlijk wel meevallen met het gestuntel; zo ingewikkeld is het toch ook niet? En dat was dan wel diep in de nacht na een lange dag, uitgaan, drinken, etc. Net als na een bruiloft dus. :P Ik kan me moeilijk voorstellen dat je dan gelijk op bed gaat liggen en in slaap valt.

Juist! Hierbij sluit ik me aan.
Durven twijfelen getuigt van een groot geloof

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 feb 2006 14:58

ach ik denk dat het ook wel meevalt, maar voor een jongen is 't inderdaad een stuk makkelijker dan voor een meisje, als ze allebei alleen aan zichzelf denken. Haha, als het goed is ben je op de ander gericht en is het dus voor de jongen juist moeilijker ;p

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2006 15:06

Ja, met een beetje empathie en een goede relatie en communiceren moet het helemaal goedkomen lijkt me. :)

En vage films in filmhuizen rulen ook zwaar ja. :wink:

Willard
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Willard » 23 feb 2006 15:21

Lalage schreef:ach ik denk dat het ook wel meevalt, maar voor een jongen is 't inderdaad een stuk makkelijker dan voor een meisje, als ze allebei alleen aan zichzelf denken. Haha, als het goed is ben je op de ander gericht en is het dus voor de jongen juist moeilijker ;p

Als je alleen aan jezelf denkt, heb je geen seks, maar ben je jezelf aan het bevredigen met je partner als hulpstuk. Als je zo onbenullig bent, ben je volgens mij helemaal niet klaar om seks te hebben. Inderdaad; als het goed is, ben je op de ander gericht. Dan kan ik me niet vorstellen waarom seks voor een jongen makkelijker is dan een meisje. Omdat hij in staat is om sneller klaar te komen? Ik mag hopen dat je er de tijd voor neemt, zodat beide personen aan hun trekken komen.
Durven twijfelen getuigt van een groot geloof

peter77
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peter77 » 23 feb 2006 15:27

Sprak de slang
De web-log van Clint (moet je gezien hebben) Iedere dag een vervolg op de belevenissen van een ruige christen met borsthaar.

http://clintslog.web-log.nl/

André

Berichtdoor André » 23 feb 2006 15:29

Aragorn schreef:Wat worden hier nu weer voor insinuaties geuit aangaande het aantal van mijn partners? :roll:
Niet meer lezen als dat er staat jongen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2006 15:32

André schreef:
Aragorn schreef:Wat worden hier nu weer voor insinuaties geuit aangaande het aantal van mijn partners? :roll:
Niet meer lezen als dat er staat jongen.

Uit wat er staat zou je op kunnen maken dat ik het naar jullie idee met meerdere partners zou doen. Als dat niet zo is, mist het hele verhaal z'n punt.

André

Berichtdoor André » 23 feb 2006 15:57

Aragorn schreef:
peter77 schreef:Dat het voor jou geslaagd was is niet zo verwonderlijk maar...was het voor haar ook fijn? Los daarvan kan je je afvragen of God het ook fijn vond en waarderen kon dat je het deed met iemand die niet met zekerheid je vrouw wordt, zwanger kon raken, een ziekte op kon lopen etc.

Ik heb het even nagevraagd en ze vond het heel fijn ja. :wink: Overigens lijkt me dat de kans dat je zwanger raakt of een ziekte overbrengt binnen het huwelijk met onbeschermde seks veel groter..
Ik denk dat je hier een belangrijk deel met een knipoog afdoet.
Maar je hebt gelijk, wie ben ik om jou proberen iets te leren, je moet immers je eigen verantwoording nemen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2006 16:19

Oh, je mag me best proberen iets te leren hoor, graag zelfs. :) Maar mijn standpunten hieromtrend zijn ondertussen redelijk gevormd dus verwacht niet dat ik het gelijk met je eens ben of zal worden. :wink:

Terug naar “Archief”