Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:hmz ja, toen Borkdude en ik elkaar net kenden, gingen we de hele nacht knuffelen. Maar dan ontbeten we daarna pas om half vier 's middags. Haha, mooie tijd was dat!
Aragorn schreef:Lalage schreef:hmz ja, toen Borkdude en ik elkaar net kenden, gingen we de hele nacht knuffelen. Maar dan ontbeten we daarna pas om half vier 's middags. Haha, mooie tijd was dat!
Haha ja, dat is mooi!En dan een fles wijn leegdrinken, pannekoeken eten en weer in slaap vallen.. ja, ik hou wel van Het Grote Niets Doen.
Aragorn schreef:Er wordt hier wel een beetje gedaan alsof je gelijk de hele KamaSutra moet kunnen uitoefenen, hetgeen met de nodige ervaring ook nog steeds niet simpel is. Ik vond het de eerste keer eigenlijk wel meevallen met het gestuntel; zo ingewikkeld is het toch ook niet? En dat was dan wel diep in de nacht na een lange dag, uitgaan, drinken, etc. Net als na een bruiloft dus.Ik kan me moeilijk voorstellen dat je dan gelijk op bed gaat liggen en in slaap valt.
Lalage schreef:ach ik denk dat het ook wel meevalt, maar voor een jongen is 't inderdaad een stuk makkelijker dan voor een meisje, als ze allebei alleen aan zichzelf denken. Haha, als het goed is ben je op de ander gericht en is het dus voor de jongen juist moeilijker ;p
André schreef:Niet meer lezen als dat er staat jongen.Aragorn schreef:Wat worden hier nu weer voor insinuaties geuit aangaande het aantal van mijn partners?
Ik denk dat je hier een belangrijk deel met een knipoog afdoet.Aragorn schreef:peter77 schreef:Dat het voor jou geslaagd was is niet zo verwonderlijk maar...was het voor haar ook fijn? Los daarvan kan je je afvragen of God het ook fijn vond en waarderen kon dat je het deed met iemand die niet met zekerheid je vrouw wordt, zwanger kon raken, een ziekte op kon lopen etc.
Ik heb het even nagevraagd en ze vond het heel fijn ja.Overigens lijkt me dat de kans dat je zwanger raakt of een ziekte overbrengt binnen het huwelijk met onbeschermde seks veel groter..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten